کد خبر: ۱۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 21
هر کسی به نوبه خودش انتظاراتی از نسل بعدی کنسول های بازی پلی‌استیشن و ایکس باکس دارد. بعضی‌ها فقط می‌خواهند که از همه لحاظ نسبت به قبل بهتر شوند، بعضی دیگر تنها کیفیت 4K با 60 فریم بر ثانیه را در ذهن دارند و تعدادی دیگر هم به پررنگ شدن واقعیت مجازی با کنسول‌ها فکر می‌کنند. در مصاحبه‌ای با آقای René Nold، سردبیر سایت weltenbauer این موضوع را بررسی کرده‌ایم.
به گزارش آی تابناک : اولین سوالی که از Nold پرسیدیم این بود که او واقعا از نسل بعدی کنسول‌ها چه انتظاری دارد و در جواب استفاده از تکنولوژی جدید برای شبیه‌سازی پیشرفته‌تر بازی‌ها و هم‌چنین افزایش پرفورمنس و حافظه را گوش زد کرد. او بخش دیگری از تکنولوژی جدید را استفاده بهینه‌تر از واقعیت مجازی در بازی های ویدیویی می‌دانست.

Nold درباره انتظارات خود از کنسول های PS4 و ایکس باکس اسکارلت این گونه بیان کرد:

عملکرد بهتر، حافظه بیشتر و سرعت اجرای بالا. شاید هم مفهومی جدید از کنسول های بازی! چه کسی می‌داند؟ شاید چیزهایی پیچیده‌تر که بتوان از آن‌ها در شبیه‌سازی بهتر بازی‌ها کمک گرفت. مثلا نوعی کنترل جدید برای بازی های مسابقه‌ای! امیدوارم که واقعیت مجازی (VR) نیز همراه کنسول‌ها عرضه شوند. واقعیت مجازی به شدت هیجان آدم را بالا می‎برد. کنجکاویم که ببینیم این دو کمپانی مطرح صنعت گیم چه چیزی عرضه خواهند کرد…

انتظارات ایشان کاملا منطقی بوده و در چهارچوب استاندارد قرار دارد. واضح است که همگی می‌خواهند عملکرد کنسول های جدید بهتر از قبل باشید و زمان انتظار در لودینگ‌ها کمتر شود و حافظه آن‌ها نیز افزایش پیدا کند. واقعیت مجازی نیز که کمپانی سونی تا حدی بدان نزدیک شده بود، پررنگ‌تر شود و حداقل PS5 از آن بهره ببرد.



منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار