کد خبر: ۱۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 20
بر اساس گزارش هایی که قبلا از سوی Strategy Analytics منتشر شد، امسال اسپیکرهای هوشمند گوگل فروش فوق العاده ای داشته اند و در کنار اسپیکرهای Echo از آمازون به رقابت پرداخته اند. در واقع رشد فروش اسپیکرهای گوگل هوم در سه ماه دوم امسال 420 درصد بوده است اما هنوز آمازون در صدر فروش اسپیکرهای هوشمند در بازار جهانی قرار داشت. در نتیجه گوگل حتی با این فروش بالا در جایگاه دوم قرار گرفته بود.

به گزارش آی تابناک : امروز به گزارش Canalys، گوگل توانست از آمازون در زمینه فروش اسپیکرهای هوشمند پیشی بگیرد و جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. بر اساس بررسی ها در سه ماه دوم سال سهم فروش گوگل از اسپیکرهای هوشمند به 32.3 درصد رسید که نسبت به سال گذشته رشد فوق العاده ای به نظر می رسد. لازم به ذکر است که سهم فروش اسپیکرهای هوشمند آمازون از 82.3 درصد سال گذشته به 24.5 درصد رسید. در رقابت های سه ماه دوم امسال، Alibaba و Xiaomi نیز با سهم 17.7 درصد و 12.2 درصد حضور دارند.

یکی از دلایل بالا رفتن درصد فروش گوگل و آمازون، ارائه ی اسپیکرهای هوشمند با کاهش 30 درصدی قیمت است که نظر بسیاری را به خود جلب کرده و موجب فروش 16.8 میلیون اسپیکر هوشمند در سه ماه شده است. در واقع فروش اسپیکرهای هوشمند در این سه ماه 187 درصد رشد داشته است.


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار