کد خبر: ۱۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 19
دیگر چیزی تا شروع یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های گیم سال باقی نمانده است. در این راستا مایکروسافت حضور خود در این رویداد را تایید کرده و اعلام داشته که در این کنفرانس ۲۵ بازی مختلف به نمایش در خواهد آمد که در بین آن‌ها چند سورپرایز هم برای بازی‌بازان در نظر گرفته شده است.

به گزارش آی تابناک : پس از برگزاری E3 2018 حالا همه دنیا چشم به یکی دیگر از رویدادهای معتبر صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی Gamescome دوخته‌اند. این رویداد از تاریخ ۳۰ مرداد ماه برابر با ۲۱ آگست ۲۰۱۸ میلادی تا ۳ شهریور برابر با ۲۵ آگست ۲۰۱۸ میلادی در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد و شاهد حضور برخی از بزرگ‌ترین ناشران دنیای بازی‌های ویدیویی خواهد بود تا از آخرین محصولات و بازی‌های خود رونمایی کنند و یا به معرفی و نمایش بازی‌های از پیش معرفی شده خود بپردازند. همانطور که در وبسایت Xbox Wire نیز آمده، مایکروسافت هم یکی از همین شرکت‌ها است.

مایکروسافت در این نمایشگاه غرفه‌ای هم خواهد داشت که در سالن ۸ در Koelnmesse واقع شده است. رویداد Xbox Fanfest و همچنین "یک قسمت ویژه” از Inside Xbox که در آن خبرهای پرتعداد، باندل‌های جدید اکس‌باکس وان، تجهزیات جانبی و همچنین اعلام ویژگی چیزهایی که در آینده از کنسول‌های مایکروسافت عرضه می‌شوند نیز بخش‌هایی از برنامه‌های اکس‌باکس و مایکروسافت در این نمایشگاه جهانی هستند که نمی‌توانیم صبر کنیم تا شما را از آخرین خبرهای آن مطلع کنیم. البته از سورپرایزها هم نباید غافل شویم، چرا که احتمالا مایکروسافت برنامه‌هایی برایمان تدارک دیده که درست مانند E3 2018 ممکن است ما را شگفت زده کند. اما به طور کلی انتظار می‌رود که نمایش مایکروسافت در Gamescome 2018 شباهت‌های زیادی به نمایش سال گذشته آن داشته باشد و کلیت آن همان باشد اما از آنجایی که مایکروسافت یک E3 بی‌نظیر و بی‌سابقه را گذراند، احتمالا برای گیمزکام هم برنامه‌های خاصی مد نظر دارد.

این قسمت از Inside Xbox سه‌شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۷ عصر به وقت ایران برگزار خواهد شد. علاوه بر این، مایکروسافت تایید کرده که در این قسمت ۲۵ بازی به نمایش در خواهد آمد که طیف وسیعی از سبک‌های مختلف را پوشش خواهد داد. زمانی که مسئولین نمایشگاه درها را به سوی بازدیدکنندگان باز کنند، آن‌ها می‌توانند برای اولین بار کنترل برخی از بازی‌های مورد علاقه خود را در دست بگیرند و به تجربه آن‌ها بپردازند.

انتظار می‌رود که مایکروسافت در گیمزکام امسال بخش‌های بیشتری از بازی Forza Horizon 4 را به نمایش بگذارد و با نشان دادن بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی آن ، ویژگی‌ها و تغییرات جدید آن را به نمایش بگذارد. همچنین مایکروسافت می‌تواند با نمایش تریلر جدیدی از Ori and the Will of the Wisps تاریخ انتشار آن را اعلام کند تا ما بدانیم چه تاریخی از سال ۲۰۱۹ را باید منتظر آن باشیم. علاوه بر این ممکن است نمایشی از Sea of thieves هم ببینیم و Rare با اعلام جزئیاتی، خبر از برنامه‌های پیش‌روی خود برای این بازی بدهد. همچنین پس از مشخص شدن تاریخ انتشار Crackdown 3 به طور قطعی، بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی را هم بهتر است ببینیم تا بیشتر با ویژگی‌ها و تغییرات آن نسبت به نسخه‌های گذشته آشنا شویم. علاوه بر این نمایش تریلر یا گیم‌پلی از فرانچایزهای بزرگ این شرکت نظیر Halo و Gears نیز زیاد دور از انتظار نیست و احتمالا مایکروسافت با دست پر به سراغشان خواهد رفت. اما به جز بازی‌های فرست پارتی، احتمالا مایکروسافت مانند E3 گذشته بازی‌های ترد پارتی زیادی را هم به نمایش خواهد گذاشت که باید منتظر باشیم و ببینیم چه بازی‌هایی در این رویداد به نمایش در خواهند آمد. در آخر امیدواریم گیمزکام خاطره انگیز و مهیجی تجربه کنیم طوری که مانند E3 امسال در ذهنمان باقی بماند.



منبع : GAMINGBOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار