کد خبر: ۱۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 19
تا به حال اطلاعات بسیار زیادی از آیفون‌های سال ۲۰۱۸ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این گجت‌ها قرار است از سه مدل سال قبل یعنی آیفون‌های ۸، ۸ پلاس و آیفون ۱۰ قدری بهتر باشند.

به گزارش آی تابناک : با این حال به نظر می‌رسد که اپل قصد داشته باشد قلمی به نام اپل پنسل به همراه این آیفون‌ها عرضه کند تا کاربران بتوانند در صورت تمایل آن را نیز خریداری کرده و به کمک قلم مخصوص از پرچمدارانشان استفاده کنند.

اپل پنسل

به تازگی رسانه‌های تایوانی متذکر شده‌اند که احتمالاً دو پرچمدار اپل از قلم‌های مخصوص این شرکت پشتیبانی خواهند کرد. با این وجود به نظر نمی‌رسد چنین قابلیتی برای آیفون‌ ارزانتری که قرار است از صفحه نمایش ال سی دی بهره ببرد، در نظر گرفته شود.

بدین ترتیب کاربران می‌توانند در صورت نیاز به همراه آیفون‌های XS و XS  پلاس (که هنوز هم نام آنها رسماً اعلام نشده) قلم اپل پنسل را نیز خریداری کرده و برای ارتباط با گوشی پیشرفته‌ی خود استفاده کنند.

اپل پنسل

این مسئله مشخص می‌کند که اپل قصد دارد با این دو تلفن هوشمند به رقابت با جدیدترین پرچمدار سامسونگ برود. شاید به همین دلیل است که کمپانی کوپرتینویی سعی کرده با پشتیبانی از قلم اپل پنسل، یکی از نقاط برتری پرچمدار سامسونگ را برای گوشی‌های جدیدش تعبیه کند تا شرکت کره‌ای نتواند در تبلیغاتش روی این ویژگی به خصوص مانور دهد.

با این حال اپل پنسل فعلی برای آیپد پرو ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۸ طراحی شده و سایز بزرگی دارد. به همین دلیل احتمال می‌رود مدل ارزانتری برای این قلم طراحی شود و به قیمت ۹۹ دلار عرضه گردد.

 

تماشا کنید: ویدیوهای آموزشی اپل با محوریت آیپد نسل ششم و قلم اپل را تماشا کنید

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار