کد خبر: ۱۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 19
استودیو BioWare توسعه دهنده بازی Anthem همواره نسبت به پرسش های طرفداران پاسخ های شفافی را ارائه کرده است . به تازگی تیم توسعه دهنده این استودیو به برخی از پرسش های کاربران در مورد سطح کلاه ها ، پایان بازی و ... پاسخ داده است .
به گزارش آی تابناک : در حال حاضر Mark Darrah تهیه کننده اجرایی Anthem در پاسخ به سوالات کاربران جزئیات جدید از بازی Anthem را اعلام کرده است . در ابتدا Darrah تایید کرده است Strongholds بازی در در ماموریت های کمپین اجرا نخواهد شد اما فعالیت هایی اضافی که او با نام high difficulty experiences آن را توصیف کرده است در این بخش در دسترس می باشد .

دارا همچنین در توییتی دیگر تایید کرده است که بازیکنان می توانند ماموریت های بخش کمپین را به صورت تک نفره اجرا نمایند . ماموریت های بخش کمپین برای 4 بازیکن طراحی شده است و در صورتی که بازیکنان بخواهند این بخش را به صورتی تنهایی اجرا نمایند ممکن است ماموریت ها برایشان بسیار سخت باشد .

علاوه بر این ها دارا اعلام کرده است که بازیکنان در صورتی که دوستی برای همبازی شدن نداشته باشند می توانند به سایر بازیکنان غریبه آنلاین بپیوندند و مسابقات را با آن ها تجربه کنند که این امر موجب می شود ماموریت های خطی بازی نسبتاً گسترده تر شود . شایان ذکر است که بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 ( 3 اسفند ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار