کد خبر: ۱۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 18
یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای طراحی کرده است که دانشجویان در حوزه‌های علمی و پژوهشی امکان تعامل بیشتر با سایر دانشجویان را دارند.
به گزارش آی تابناک : اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد پیشرفت کشور می‌شود.

ارتباطات اجتماعی میان دانشجویان اهمیت بسیاری دارد زیرا به همین  سبب است که آن‌ها می‌توانند با یکدیگر فعالیت‌های علمی و پژوهشی داشته باشند و فضایی برای آنان باید به وجود آید تا بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند؛ در همین راستا استارت‌آپی طراحی شده است که دانشجویان به کمک آن می‌توانند با یکدیگر آشنا شوند و کار‌های علمی خود را به طور مشارکتی به ثمر برسانند.

امکانات آموزشی برای دانشجویان دانشگاه ها
این سامانه هوشمند ارتباط اجتماعی  فضایی را ایجاد کرده است که دانشجویان در آن وارد شده و از امکانات مختلف بهره مند می‌شوند؛ از جمله ویژگی‌های این سامانه هوشمند کتابخانه مجازی، استادشناسی، گروه کلاسی و اخبار دانشگاه است.

برای مثال دانشجویان برای آگاه شدن از فعالیت های علمی در دانشگاه خود  یا آگاه شدن از کتاب های موجود در کتابخانه دانشکده می‌توانند از این سامانه بهره ببرند؛ همچنین هریک از اساتید برای برقراری ارتباط با دانشجویان خود می‌توانند گروه کلاسی را در این سامانه ایجاد کنند و به دانشجویان خود درس دهند.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار