کد خبر: ۱۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 17
دور جدید عرضه و معرفی محصولات MSI به تازگی آغاز شده است؛ نخستین محصول معرفی شده نوت بوک قدرتمند کلاس ایستگاه کاری با نام WS65 بود. اینک، و در این مطلب، به سراغ دیگر محصولات جدید این شرکت خواهیم رفت. نخست سری به یکی دیگر از لپ تاپ های این شرکت خواهیم زد؛ نوت بوک زیبا و باریک MSI PS42 برای کاربرانی طراحی شده است که خواهان در اختیار گرفتن یک لپ تاپ سبک، زیبا و در عین حال کارآمد هستند.

به گزارش آی تابناک : این لپ تاپ برای نخستین بار در جریان نمایشگاه Computex 2018 خودنمایی کرده و با ضخامت 0.63 اینچ، دارای وزن 2.6 کیلوگرم است که عمده علت این وزن، استفاده از متریال های فلزی و فشرده جهت ساخت سازه ای مستحکم است. این محصول به پردازنده های Core i7 از نسل هشتم اینتل مجهز شده و پردازش های گرافیکی در آن بر دوش کارت گرافیک NVIDIA MX150 است. لپ تاپ MSI PS42 از قابلیت های سنسور اثر انگشت و Windows Hello پشتیبانی کرده و به گفته MSI باتری داخلی آن دارای طول عمر 10 ساعته است. لپ تاپ MSI PS42 با شروع قیمت 899 دلار هم اینک در بازارهای جهانی است.

مانیتورهای مخصوص بازی MSI Optix MAG241C و MAG271C نیز از جمله دیگر محصولات تازه وارد این شرکت در بازار هستند. هر 2 مانیتور از نمایشگرهای منحنی بهره برده و با پنل های VA، دارای فرکانس 144 هرتز خواهند بود. همچنین زمان پاسخ به فرکانس نیز در این 2 مدل به 1 میلی ثانیه می رسد. افزون بر آن این مانیتورها از فناوری جدید MSI Gaming On-Screen Display بهره می برند که در قالب یک نرم افزار، مدیریت می گردد.

این نرم افزار امکان کنترل تنظیمات مانیتور، از محیط دستکاپ را فراهم می سازد. این نرم افزار همچنین گزینه های Hotkey را پشتیبانی می کند، به طوری که کاربران می توانند در حالی که در حال بازی هستند، پروفایل ها را تغییر دهند یا از برنامه نمایشگر از راه دور MSI در تلفنAndroid خود استفاده کنند. MAG271C و MAG241C هم اینک با قیمت های 300 دلار و 230 دلار راهی بازارهای جهانی شده اند.

 





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار