کد خبر: ۱۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 16
بازی Crash Bandicoot N. Trilogy شرکت اکتویژن سال گذشته اولین بار برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه و فروش متوسطی را تجربه کرد.

به گزارش آی تابناک : پس از اتمام انحصار این عنوان برای کنسول پلی استیشن 4 و عرضه نسخه پلتفرم های ایکس باکس وان ، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در تاریخ 29  ژوئن 2018 ، این بازی توانسته برای هفتمین هفته متوالی در صدر لیست پر فروش ترین بازی های انگلستان قرار بگیرد .

به نظر می رسد در صورتی که هفته آینده نیز عنوان بزرگی به بازار عرضه نشود این بازی بتواند رکورد خود را افزایش دهد . پس از بازی کراش بازی LEGO به مانند هفته گذشته در جایگاه دوم قرار دارد و  بازی پر طرفدار و محبوب Grand Theft Auto 5 بار دیگر با بازگشت به لیست 10 بازی پر فروش جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است .

در ادامه این لیست نیز بازی Mario Kart 8 Deluxe در رتبه چهارم قرار گرفته است در حالی که بازی تازه منتشر شده Madden NFL 19  عنوان پنجمین بازی پر فروش هفته را به خود اختصاص داده است . در انتهای این لیست نیز بازی Super Mario Odyssey و We Happy Few ( سومین بازی جدید این هفته ) رتبه های نهم و دهم را کسب کرده اند . در ادامه می توانید لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته را مشاهده نمایید .  شایان ذکر است که این لیست بر اساس فروش نسخه های فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه های دیجیتالی در این لیست لحاظ نشده است .

  1. CRASH BANDICOOT N.SANE TRILOGY
  2. LEGO THE INCREDIBLES
  3. GRAND THEFT AUTO V
  4. MARIO KART 8 DELUXE
  5. MADDEN NFL 19
  6. CALL OF DUTY: WWII
  7. GOD OF WAR
  8. OVERCOOKED! 2
  9. SUPER MARIO ODYSSEY
  10. WE HAPPY FEW




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار