کد خبر: ۱۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 16
سامسونگ الکترونیک که به تازگی شرکت Harman Kardon را به مالکیت خود درآورده است، 2 ساندبار پیشرفته و جدید را با همکاری این برند راهی بازار می کند.

به گزارش آی تابناک :  Samsung HW-N950 و HW-N850 دو ساندبار جدید سامسونگ هستند که با نشان سامسونگ و هارمن، از 20 آگوست راهی بازار خواهند شد. در مارس سال 2017 سامسونگ به طور رسمی خبر خریداری هارمن کاردون معروف را به عنوان یکی از برترین های صدا در جهان، اعلام کرد.

هارمن که از برندهای زیر شاخه JBL بود، دارای سابقه 65 ساله در زمینه ساخت سیستم های صوتی است. ساندبارهای Samsung HW-N950 و HW-N850 نخستین محصولات مشترک این 2 کمپانی خواهد بود. ساندبارهای HW-N950 و HW-N850 دارای فناوری های Dolby Atmos و DTS مجهز هستند که صدای محیطی جذابی را به گDوش شنوده ارسال می سازد. این صدا می تواند در بازخورد با محیط باشد. همچنین سامسونگ از یک آمپلی فایر و اسپیکرهای کالیبره شده در این 2 ساندبار استفاده کرده است.

HW-N950 دارای یک باکس اصلی، با 4 اسپیکر است. 2 اسپیکر بدون سیم دیگر در کنار یک ساب ووفر نیز آن را همراهی می کنند تا صدای خروجی به استاندارد 7.1.4 برسد. این تعداد، بیشترین مقدار اسپیکر استفاده شده در یک ساندبار است. مدل دیگر موسوم به HW-N850 دارای ابعاد کوچک تر بوده و فاقد 2 اسپیکر بدون سیم است. یک ساب ووفر بدون سیم و ساند بار اصلی، آرایش 5.1.2 را به آن خواهند داد. سامسونگ یکی از بزرگترین سازندگان ساندبار جهان است. ساندبارها به دلیل سیم کشی و ابعاد کوچک تر به نسبت سینماهای خانگی، دارای مشتریان بیشتری هستند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار