کد خبر: ۱۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 16
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به راه اندازی بستری شده است که در آن کودکان می‌توانند با مهارت های مختلف آشنا شوند.
به گزارش آی تابناک : اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد پیشرفت کشور می‌شود.

تربیت کودکان برای ورود به بازار کار و آشنا کردن آنها با مهارت‌های مختلف جز مهمترین اقدام‌هایی است که برای کودکان باید انجام شود و در همین راستا به تازگی یکی از استارت‌آپ ها سامانه ای را طراحی کرده است که به کمک کودکان می‌آید.

مهدی بیاتی طراح استارت‌آپ ویژه کودکان اظهار کرد:  برای کمک به کودکان و افزایش دانش‌ آنان موفق به طراحی استارت‌آپی شده‌ایم که برای کودکان 3 تا 6 سال مفید است.

وی با اشاره به اینکه در این استارت‌آپ و برای پردازش مفاهیم فکری کودکان چند برنامه اساسی پیگیری می‌شود، بیان کرد: سه برنامه طراحی، اجرا و بازبینی از جمله فعالیت‌هایی است که در این استارت‌آپ انجام می‌دهیم یعنی ابتدا کودکان فعالیت‌های مختلف را  طراحی می‌کنند و سپس آن‌ها  را پیش می‌برند.

آشنا کردن کودکان با محیط کار در استارت‌آپ ها
مدیر این استارت‌آپ ادامه داد: برای انجام فعالیت‌های مختلف برنامه‌های متعددی طراحی شده است که کودکان را برای حضور در جامعه آینده آماده می کند برای مثال کودکان در این سامانه می‌توانند سراغ فعالیت‌های تجربی بروند.

بیاتی با بیان اینکه  هر کودک خودش انتخاب می کند که در کدام یک از فعالیت‌های تجربی حضور داشته باشد، اظهار کرد: برای کودکان بستری قرار داده شده است تا بر مبنای آن انتخاب کند  که چه کاری را باید انجام دهد؛ برای مثال با توجه به فضایی که برای آنان بوجود آمده است می‌توانند باغبانی کنند  یا با استفاده از وسایل مخصوص، محصولی را تولید کنند.

وی درباره اهمیت این استارت‌آپ گفت: هدف اصلی ما در این استارت‌آپ آشنا کردن کودکان با مهارت‌هایی مختلف برای ورود آن‌ها به بازار کار است زیرا بر اساس تجربه کودکانی که بتوانند فعالیت بیشتری داشته باشند در آینده موفق‌تر خواهند بود.

مدیر این استارت‌آپ درباره ظرفیت این استارت‌اپ برای تربیت کودکان اظهار کرد: فضایی در حدود هزار متر برای کودکان در نظر گرفته شده است و آن‌ها می‌توانند سه سال در این فضا و استارت‌آپ فعالیت  کنند و خود را برای حضور در جامعه اینده آماده کنند.

بیاتی یادآوری کرد: این سامانه عید غدیر امسال افتتاح می‌شود و امیدوار هستیم تا با افزایش حمایت‌ها بتوانیم آن را به یک مهد کودک بزرگ تبدیل کنیم.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار