کد خبر: ۱۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 15
بر اساس شایعات منتشرشده در توئیتر، محصول بعدی اچ‌تی‌سی توسط این شرکت تایوانی تولید نخواهد شد.

به گزارش آی تابناک : بر کسی پوشیده نیست که کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی روزهای خوشی را سپری نمی‌کند؛ اما هنوز هم راه‌هایی برای نجات این برند وجود دارد. اکنون به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در حال برداشتن اولین‌قدم‌ها برای ورود به مسیری است که ممکن است راهی برای نجات این شرکت باشد.


بر اساس اطلاعات فاش‌شده توسط یک منبع معتبر خارجی در توئیتر، گوشی بعدی اچ‌تی‌سی که بر اساس شایعات، با شعار «زندگی را تصور کن» و با نام یو ۱۲ لایف معرفی خواهد شد؛ به‌صورت برون‌سپاری (Outsourcing) و توسط تولید‌کننده‌ای غیر از HTC تولید می‌شود.


اچ تی سیاین اقدام را می‌توان یک تصمیم موردی برای کاهش هزینه‌ها قلمداد کرد؛ اما هنوز نام شرکتی که تولید گوشی بعدی اچ‌تی‌سی را برعهده دارد مشخص نشده است. با این وجود، اقدام اچ‌تی‌سی، ما را به یاد مراحل اولیه‌ی همکاری بلک‌بری و شرکت چینی تی‌سی‌ال (TCL) می‌اندازد. پیش از آنکه تی‌سی‌ال با کسب مجوز طراحی، تولید، پخش و بازاریابی گوشی‌های بلک‌بری به صاحب امتیاز این برند تبدیل شود، به‌دور از هیاهوی رسانه‌ای، دو محصول از بلک‌بری با نام‌های DTEK50 و DTEK60 طی همکاری با تی‌سی‌ال توسعه یافته بودند.

هرچند مشخص نیست که در پسِ پرده‌ی اقدام اخیر اچ‌تی‌سی چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؛ اما به‌سختی می‌توان گفت که بین کاهش گسترده‌ی نیروی کار این شرکت تایوانی و برون‌سپاری تولید محصول آتی این شرکت رابطه‌ای وجود ندارد.


اما خبر ناراحت‌کننده‌تر این است که یو ۱۲ لایف در ابتدا با اندروید ۸.۱ اوریو عرضه می‌شود. در عین حال، نباید فراموش کنیم که بر اساس اطلاعات منتشرشده، یو ۱۲ لایف محصولی میان‌رده است و استفاده از نسخه‌ی ۸.۱ اندروید برای یک محصول میان‌رده چندان عجیب نیست؛ از طرف دیگر، باید به‌خاطر داشته باشیم که اچ‌تی‌سی، یو ۱۱ لایف را از همان ابتدا با نسخه‌ی ۸.۰ اندروید اوریو روانه‌ی بازار کرده‌بود.

همچنین، به احتمال قریب به یقین می‌توان گفت که این گوشی در زمره‌ی شرکت‌کنندگان در برنامه‌ی اندروید واننخواهد بود؛ که بر اساس مشخصات منتشرشده، یو ۱۲ لایف با نمایشگر ۶ اینچی با نسبت تصویر ۲ به ۱ و بدون ناچ عرضه می‌شود. علاوه‌بر این، محصول آینده‌ی اچ‌تی‌سی دارای دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت جلو خواهد بود؛ باتری به‌کار رفته در آن نیز دارای ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. با چنین مشخصات قابل‌قبولی، جای تاسف است که این محصول در برنامه‌ی اندروید وان شرکت ندارد.



منبع : فون آرنا 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار