کد خبر: ۱۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 14
در حالی که هنوز یک هفته از انتشار اندروید پای نگذشته، مشکلات ریز و درشت آن در حال نمایان شدن هستند.

به گزارش آی تابناک : اخیرا کاربران موبایل پیکسل اکس ال که دو سال از زمان عرضه آن می گذرد از غیرفعال شدن قابلیت شارژ سریع پس از نصب اندروید پای خبر داده اند. ظاهرا این مشکل به خود موبایل برمی گردد چرا که حتی در صورت استفاده از شارژهای کمپانی های دیگر هم پیام شارژ سریعی که قبلا نشان داده می شد، دیگر ظاهر نمی شود.

بر اساس این گزارش موبایل های پیکسل، پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس ال تحت تاثیر این مشکل قرار نگرفته اند. این در حالی است که پس از عرضه نسخه های جدید پیکسل مشکلات متعددی در آنها ظاهر شده بود که اغلب با پچ های نرم افزاری اصلاح شدند.

شارژ سریع
به گفته برخی دیگر از کاربران پیکسل اکس ال شارژ همراه موبایل مشکل ندارد اما سرعت شارژ با دستگاه های متفرقه به شکل چشمگیری کاهش پیدا می کند. علاوه بر این کاربران سایت Issue Tracker تاکید کرده اند که این مشکل از زمان نسخه های بتای اندروید پای وجود داشته اما ظاهرا هیچ تلاشی برای رفع آن صورت نگرفته است.

نکته عجیب اینجاست که گوگل برای گزارش این باگ از برچسب «اجتناب ناپذیر» استفاده کرده که می توان آن را به عنوان هشداری برای کاربران دچار این مشکل به شمار آورد. البته از آنجا که مشکل شارژ سریع پیکسل اکس ال با به روزرسانی به اندروید پای ظاهر شده و به نرم افزار موبایل مربوط می شود، گوگل می تواند با ارائه یک پچ اصلاحی آن را مرتفع سازد.

پای پیشرفته‌ترین و هوشمند‌ترین اندروید حال حاضر است که در کنار پیشرفت‌های گرافیکی سیستم جدیدی برای ناوبری معرفی کرده و با قابلیت‌هایی مثل Adaptive Brightness و Adaptive Battery بهتر از گذشته در مصرف منابع صرفه‌جویی می‌کند، بنابراین گوگل نباید اجازه دهد که مشکل شارژ سریع کاربرانش را از این نسخه محروم کند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت پیکسل ۲ اکس ال در برابر آتش و خراش

منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار