کد خبر: ۱۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 13
قابلیت Timeline برای اولین بار با به‌روزرسانی آوریل 2018، به همراه بسیاری از ویژگی‌های جدید دیگر برای کاربران ویندوز 10 معرفی شد. مدتی قبل افزونه شخص ثالثی به نام Windows Timeline Support برای فعال کردن این ویژگی در مرورگرهای معروف بازار توسط توسعه دهنده‌ای به نام Dominic Maas ارایه شد. متأسفانه، چند روز قبل به دلیل مسائل مربوط به علامت تجاری (وجود واژه Windows)، این افزونه توسط شرکت گوگل حذف شد، ولی اکنون خبر خوب این است که این افزونه دوباره بازگشته است.
به گزارش آی تابناک : به عبارت ساده، ویژگی تایم لاین به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌هایی را که اخیراً به آنها دسترسی داشته‌اند را بررسی کرده و کار خود را دنبال کنند. با تایم لاین کاربران همچنین به صفحات وب  اخیراً باز شده در مرورگر اج ویندوز، iOS و اندروید نیز دسترسی دارند. با این وجود، کاربران سایر مرورگرها به طور رسمی به این ویژگی دسترسی ندارند، ولی ارایه افزونه Windows Timeline Support این مشکل را روی کروم، فایرفاکس و ویوالدی رفع کرده است.

اکنون Dominic Maas برای رفع مشکل به وجود آمده برای افزونه خود، یک نسخه جدید از این افزونه را در Chrome Webstore با نام «Timeline Support» منتشر کرده است.

نکته جالب این است که Maas اظهار داشته تا کنون هیچ اطلاعیه‌ای در مورد حذف این افزونه از موزیلا دریافت نکرده است. با این حال، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، او نسخه تغییر نام یافته این افزونه را در فایرفاکس نیز منتشر کرده است. لازم به توضیح است که در این نسخه جدید، به جز تغییر نام هیچ تغییر دیگری در عملکرد افزونه ایجاد نشده است.

اگر شما نیز علاقه مند به یکپارچه کردن تایم لاین برای کروم هستید، اکنون می‌توانید آخرین نسخه Timeline Support را از فروشگاه وب کروم دانلود کنید. این افزونه در حال حاضر دارای امتیاز 4.87 از 5 است و توسط بیش از 14000 کاربر دانلود شده است.



منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار