کد خبر: ۱۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 13
یکی از استارت آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید جدیدترین تبلیغات و بهترین خدمات را دریافت کنید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات مخترعان‌ در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

تبلیغات برای تمام نهادها و سازمان‌ها  همچنین شرکت‌هایی که خدمتی را ارائه می‌دهند لازم است زیرا به واسطه همین تبلیغات است که آنها به جامعه معرفی می‌شوند؛ اما گاهی اوقات این تبلیغات  بازخورد کافی و مناسب را ندارد زیرا شایدآن‌ها در نزدیکی محل زندگی شما نباشند و همین موضوع سبب می‌شود تا  تبلیغات گاهی اوقات بی اثر باشند؛ برای رفع این معضل یکی از استارت‌ آپ‌ها سیستم تبلیغاتی را مبتنی بر موقعیت مکانی افراد به وجود آورده است که در آن بهترین خدمات را پیدا می‌کنید.

در این سامانه از انواع خدمات و تخفیف های اطرافتان با خبر شوید
این سیستم خدمتی را به وجود آورده است که در آن هر یک از افراد در نزدیکی محل زندگی خود می‌توانند جدیدترین‌ تبلیغات و خدمات را دریافت کنند و با مشاغل مختلفی که در نزدیکی منطقه جغرافیایی آنان قرار دارد آشنا شوند.

این سامانه با هدف کمک به کاربران برای پیدا کردن بهترین و جدیدترین‌ اطلاعات کار خود را آغاز کرده است؛ همچنین به دلیل آن که این سرویس بر مبنای فضای جغرافیایی است می‌توانید کسب و کارهای جدید در نزدیکی خود را پیدا کنید.

یکی از ویژگی‌های این سامانه آن است که شما با وارد کردن محل دقیق مکان زندگی خود می‌توانید جدیدترین‌ تبلیغات خرید و فروش را ببینید‌ یعنی اگر در اطراف محل زندگی شما فردی در حال فروش گوشی هوشمند باشد  یا یکی از رستوران‌ها در نزدیکی شما تخفیفی‌ را برای غذاهای خود لحاظ کرده باشد می‌توانید از آنان با خبر شوید.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار