کد خبر: ۱۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 13
ساعت LetB Color که از پروژه‌های تازه‌ی کیک‌استارتر به شمار می‌رود، محصولی هیجان‌انگیز است و ضمن پرکاربرد بودن، می‌تواند ظاهری مدرن به خانه ببخشد.

به گزارش آی تابناک : ساعت LetB Color که در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، محصولی بسیار پیچیده و کاربردی است که سازنده‌اش با معرفی آن در کیک‌استارتر، قصد دارد سرمایه‌ی لازم را برای تولید انبوه آن جذب کند. سازنده‌ی Letter Based Clock گفته است که این ساعت مدرن قرار است در دو رنگ‌بندی مشکی و سفید ساخته شود.


LetB Color به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند زمان را برای شما بخواند و شما به‌عنوان کاربر می‌توانید تعیین کنید که این ساعت، چگونه و هر چندوقت یک‌بار این کار را انجام دهد. بنابراین نه‌تنها خواندن زمان از روی این ساعت کاری آسان است، بلکه این امکان فراهم شده است تا بدون نگاه به خود ساعت، از زمان مطلع شوید.



































این ساعت از نور پس‌زمینه‌ی RGB بهره می‌برد و این یعنی شما می‌توانید به کمک اپلیکیشن موبایلی مخصوص آن، رنگ پس‌زمینه‌ی آن را به دلخواه تغییر دهید. 

گفتنی است که ساعت یادشده قرار است در دو نسخه در دسترس قرار گیرد؛ اولین نسخه که LetB نام دارد، مخصوص کاربرانی است که عاشق طراحی‌های ساده هستند. به همین دلیل LetB از یک ساعت ساده در کنار نور پس‌زمینه‌ی سفید ساخته شده است.

دومین نسخه که LetB Color نامیده شده است، طبق ادعای سازنده‌ی آن، مخصوص آن‌هایی است که به دنبال محصولاتی هستند که فناوری‌های خلاقانه را به شکلی ساده به نمایش بگذارد؛ نسخه دوم شامل موارد زیر است:

  • قابلیت تنظیم نور خودکار برای تنظیم نور پس‌زمینه بر اساس میزان نور محیط.
  • امکان تغییر رنگ پس‌زمینه برای سلایق مختلف؛ کاربران همچنین می‌توانند تغییر رنگ را در حالت خودکار قرار دهند تا به مرور زمان، رنگ نور پس‌زمینه تغییر کند.
  • خوانده‌شدن زمان توسط ساعت با صدایی دل‌نشین.
  • اپلیکیشن موبایلی که با بهره‌گیری از بلوتوث ۴.۰ به ساعت وصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید، نور صفحه را تغییر دهید، آلارم را تنظیم کنید و... .
  • وجود آلارم.

گفتنی است که هر دو نسخه برای داشتن نهایت دقت، از ماژول Real Time Clock استفاده می‌کنند و نرم‌افزار آن‌ها را می‌توان به‌روزرسانی کرد.

سازنده‌ی این ساعت قول داده است که در صورت جذب سرمایه‌ی هدف (۱۰ هزار پوند)، به همه‌ی کسانی که یکی از دو نسخه‌ی این ساعت را خریده‌اند، این امکان داده می‌شود که ساعت خود را به‌صورت سفارشی و با حکاکی مخصوص، تهیه کنند. این حکاکی قرار است در قسمت پشتی ساعت قرار گیرد و می‌تواند هر چیزی که فکرش را بکنید باشد؛ از جمله‌ای ساده گرفته تا عکسی کوچک.



































طراح و سازنده‌ی ساعت لت‌بی کالر گفته است:

اشتیاق به دنیای فناوری و عشق به طراحی مدرن، باعث شد فکر ساخت این ساعت در ذهنم بیافتد. برای ساخت محصول نهایی، ماه‌ها کار کردم تا به بهترین نتیجه برسم.

نظر شما در رابطه با این ساعت چیست؟ به نظر شما خلاقیت به کار رفته در آن، می‌تواند مردم را مجاب به خرید کند؟ دیدگاه‌های خود را با زومیت و دیگر کاربران در میان بگذارید.



منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار