کد خبر: ۱۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 12
کمپانی کپکام، سازنده نسخه‌ی بازسازی بازی Resident Evil 2، کیبورد ویژه‌ی این بازی را که با الهام از دستگاه‌های تایپ موجود در بازی طراحی شده است معرفی کرد.

به گزارش آی تابناک : به تازگی کمپانی Lexington vintage از جدیدترین کیبورد خود که با الهام از دستگاه‌های تایپ موجود در بازی‌های رزیدنت اویل (که برای سیو کردن بازی از آن‌ها استفاده می‌شود) طراحی شده، رونمایی کرد. این کیبورد بی‌سیم که مخصوصا به مناسبت انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 طراحی شده، ۷۵ هزار ین قیمت دارد و از آن می‌توان در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و پی سی‌ها استفاده کرد.

RE 2

از نوار بازگشتی که در این کیبورد وجود دارد، به عنوان دکمه‌ی Enter و از دستگیره‌ای که در قسمت‌های چپ و راست کیبورد وجود دارد، می‌توان برای بالا و پایین کردن صفحه‌ها و کم و زیاد کردن صدای سیستم استفاده کرد.شما می‌توانید این کیبورد را که به عنوان بخشی از نسخه‌های ویژه‌ی Resident Evil 2 محسوب می‌شود، با مراجعه به بلاگ ژاپنی کمپانی کپکام، خریداری کنید.

متاسفانه این کیبورد ویژه فعلا فقط برای فروش در کشور ژاپن در نظر گرفته شده است. البته هنوز نسخه‌ی کالکتور این بازی برای کشورهای اروپایی معرفی نشده و احتمال دارد که نسخه‌ ویژه‌ای هم از این کیبورد برای این خریداران در نظر گرفته شود. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) برای ایکس باکس وان،پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.



منبع : eurogamer 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار