کد خبر: ۱۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 12
تجربۀ سالهای حضور رنو در ایران، سبب شد تا شرکت نگین خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر که شایسته مشتریان ایرانی و استانداردهای جهانی است به صورت کاملاً خصوصی به عنوان نماینده رسمی خودروساز بین المللی رنو فرانسه، با فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش یکی از بروز ترین و با کیفیت ترین خودرو های روز دنیا در سال 1387 تأسیس شود.

به گزارش آی تابناک : اهداف اصلی شرکت نگین خودرو بر پایه طراحی، تبیین، ارائه و بهبود کیفیت انواع خدمات ویژه پس از فروش و همچنین عرضه مستقیم آخرین محصولات رنو با جدیدترین ارزیابی های روز اروپا تعبیه شده است.
بنابر اظهار مدیر فروش و بازاریابی شرکت نگین خودرو، تحویل خودروهای رنو در هفته‌های آتی از سر گرفته خواهد شد.

رنو
آرش آریا با اعلام این خبر درخصوص مراحل پیش‌ رو برای تحویل خودروها افزود:

عملیات حمل خودروهای کولئوس، تلیسمان و داستر به ایران که با ارز دولتی خریداری شده‌ اند رو به اتمام بوده و شرکت نگین خودرو تشریفات گمرکی و ترخیص را آغاز کرده است.

براین اساس مشتریانی که منتظر دریافت خودروهای پیش خرید شده خود هستند، سرانجام می توانند محصولات وارداتی رنو شامل کولئوس، تلیسمان و داستر را با نرخ های مصوب شرکت تحویل بگیرند و این درحالیست که در پی شرایط ایجاد شده، قیمت هر سه این خودروها در بازار به شکل قابل توجهی افزایش یافته و حاشیه سود عجیبی بین قیمت بازار و شرکت ایجاد شده است که می تواند بر روی تصمیم مشتریان برای استفاده یا فروش این خودروها نیز تاثیر گذار باشد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار