کد خبر: ۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 12
خودروسازی چری، در شهر ووهو استان آنهوی (Wuhu, Anhui Province) کشور چین فعالیت می‌ کند. این شرکت در سال ۱۹۹۹ بنیان نهاده شد و از سال ۲۰۰۳ با تولید انواع خودروهای سواری آغاز به کار کرد و هم ‌اکنون رتبه دهم ساخت و مونتاژ خودرو در چین را با تیراژ ۶۰۰ هزار دستگاه در سال به خود اختصاص داده است.
به گزارش آی تابناک : چری علاوه بر تولیدات خود، برای شرکت‌ های مطرح دنیا، خصوصا جگوار و لندروور، خودرو مونتاژ می‌ کند و در مجموع نزدیک به یک‌ چهارم کل تولیدات این شرکت، به خارج از چین صادر می‌ شود.
محصولات چری علاوه بر چین و ایران، در کشورهای ترکیه، مراکش، مصر، برزیل، شیلی و آفریقای جنوبی عرضه می‌ شوند، درحالی‌که حضور محدودی هم در روسیه دارند. از سویی دیگر، هرچند برندهای چینی متعددی در بازار استرالیا فعالیت می ‌کنند، خبری از کراس‌ اورهای چری در این کشور نیست.
دنیای امروز را باید دنیای رقابت نامید، در عرصه صنعت و تکنولوژی همگان تلاش میکنند تا  بقای خود را حفظ نمایند، این قانون رقابت است. برخی ها صعود میکنند و برخی ها نزول. برخی برندها و نام های جدید به سرعت مرزهای حرکت و پیشرفت را در می نوردند و در جای دیگر برخی برندهای کهنه کار که صدای نیازها و ماهیت تغییرات را درک نمی کنند نابود خواهند شد .
صنعت خودروسازی، یکی از صنایعی هست که به صورت فشرده درگیر این رقابت است. آنچه بر این بازارها در طی سالهای اخیر تاثیر گذار بوده است ظهور بزرگترین بازار تولید و مصرف خودرو جهان یعنی بازار کشور چین است، بازاری بزرگ که تولیدات و مصارف آن بسیاری از معادلات و محسابات اقتصادی جهان را بهم ریخته است.
حال پس از سالها تولید محصولاتی با تکنولوژی مهندسی معکوس، اژدهای زرد با تولید محصولاتی با تکنولوژی روز و طراحی جذاب زنگ خطر را برای بزرگان پر مدعا به صدا درآورده است. نمایشگاه بیجینگ 2018، خود گواه این جهش بلند پروازانه چینی هاست. یکی از سدان های زیبای این نمایشگاه که نگاه های بسیاری را سمت خود جذب نموده است چری آریزو 6 می باشد. سدان لوکس و زیبای چری، بزرگترین صادر کننده خودروی چین، مفاهیم جدیدی را در طراحی بیان می کند.
شرکت چری که در سالهای اخیر با بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه بین المللی خود توانسته است محصولاتی قابل قبول و در سطح استانداردهای جهانی را به بازارهای گوناگون عرضه نماید، مدلهای مختلف تیگو چون تیگو7 و تیگو8 را در سبد محصولات خود دارد. حال یک سدان مدرن و خانوادگی  از نسل موفق اریزو با نام آریزو 6 که جایش در سبد محصولات چری خالی بود از جانب این کمپانی معرفی شده است.
آریزو 6
آریزو 6 محصول بخش تحقیق و توسعه بین المللی چری می باشد و با بهره گیری از تیم معروف و بین المللی این کمپانی که شامل کار کشته ترین افراد است یک سدان جذاب و برخوردار از استایل اروپایی محسوب می شود. نمای داخل آریزو 6 را میتوان نقطه قوت آن در کنار طراحی زیبایش دانست. نمای داخلی آریزو 6 از دیگر ساخته های چری متفاوت است. شما در نگاه اول آریزو 6 را قطعا یک سدان اروپایی چه به لحاظ طراحی داخلی و چه به لحاظ طراحی خارجی خواهید دانست.
در خصوص بخش فنی این خودرو باید اشاره کنیم که از نظر فنی آریزو 6 با خودروی کراس اوور چری تیگو 7 یکسان است و از موتور 1.5 لیتری توربو همان بهره مند است که می تواند 147 اسب بخار قدرت و حدود 200 نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو در آریزو 6 اما با یک گیربکس ضریب متغیر CVT انجام می شود.



منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار