کد خبر: ۱۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 12
یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی سامانه ای شده است که به کمک آن می‌توانید خانه ای زیبا برای خود بسازید .
به گزارش آی تابناک : اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش‌بنیان سبب رشد و پیشرفت کشور و باز شدن دریچه های جدیدی از علم و فناوری می شود.

یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که در آن می‌توانید خانه قدیمی خود را تغییر دهید و خانه‌ای جدید و شیک را برای خود بسازید.

خانه ای زیبا برای خود طراحی کنید
در این سامانه می‌توانید جدیدترین لوازم خانه را ببینید و آن‌ها را با قیمتی خوب خریداری کنید همچنین تمامی کاغذ دیواری‌ها در هر طرحی که بخواهید متناسب با سایر لوازم خانه شما قرار داده شده‌اند و تنها کافی است یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا خانه‌ای زیبا برای خود بسازید همچنین در این سامانه که بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانه است محصولات در تمام دسته‌بندی‌ها قرار گرفته‌اند و با انتخاب یکی از آن محصولات مانند کاغذ دیواری، پارکت، پوستر و مبل و پرده قرار دارند.

برای طراحی خانه خود در این سامانه کار سختی پیش رو ندارید و  می‌توانید از نظر متخصصان این حوزه بهره مند شوید و خانه‌ای زیبا برای خود طراحی کنید.

برای خرید محصول تنها کافیست سفارش دهید و آن‌را در درب خانه خود تحویل بگیرید و پس از اطمینان از کیفیت محصول پول آن‌را پرداخت کنید.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار