کد خبر: ۱۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 11
هرگاه سخن از درز اطلاعات درباره سری پیکسل ۳ است، این نام بلاگرهای روس است که می درخشد. این کاربران پس از انتشار آنباکس مقدماتی پیکسل ۳، حالا ویدیویی مفصل تر از جنبه های مختلف کار با این موبایل و قابلیت های مختلف اندروید پای را منتشر کرده اند.

به گزارش آی تابناک : در ویدیوی مذکور نسخه سفید پیکسل ۳ اکس ال مورد بررسی قرار گرفته که دو رنگ بودن پنل پشتی آن چندان محسوس نیست. علاوه بر این شاهد نمایشگری با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۹۴ هستیم که به معنی سایز غول پیکر ۶.۷ اینچی خواهد بود. البته اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم این سایز برابر ۶.۶۶۳ اینچ است که در کنار حاشیه نه چندان واضح پایین از موبایلی غول پیکر خبر می دهد.

با توجه به اینکه ناشر ویدیو بر نهایی نبودن این موبایل تاکید می کند همچنان به پیاده سازی تغییرات دیگری در آن امیدوار خواهیم بود. از ویژگی های مهم پیکسل ۳ اکس ال می توان به اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. ظاهرا باز هم خبری از دوربین دوگانه نیست و پنل پشتی به دوربین اصلی  ۱۲ مگاپیکسلی مزین خواهد شد که به لطف پردازش نرم افزاری قابلیت ثبت تصاویر پرتره را دارد. دوربین اصلی هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

مورد دیگری که در ویدیو به نمایش گذاشته شده دموی والپیپر نمایشگر همیشه روشن است گه در اندروید پای هم تعبیه شده بود اما احتمال می رود گوگل آن را به موبایل خود منحصر کند.



منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار