کد خبر: ۱۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 11
کمپانی Soedesco اعلام کرد که بازی‌های Eight-Bit Heroes و Eight-Bit Invaders برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شوند.

به گزارش آی تابناک : کمپانی سودسکو (Soedesco) اعلام کرد که دو بازی استراتژی همزمان استودیو پتروگلیف گیمز (Petroglyph Games) یعنی Eight-bit Heroes و Eight-Bit Invaders برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر می‌شوند. جالب است بدانید که بازی‌های مذکور از حالت Cross Title با بازی Eight-Bit Armies پشتیبانی خواهند کرد. 

برای کسانی  پی سی که از بازی‌های مذکور اطلاعی ندارند باید بدانند که هر سه بازی یاد شده پیش‌تر روی منتشر شده‌اند و در حالی که همه آنها در سبک استراتژی همزمان (RTS) طراحی شده‌اند اما از تنظیمات مختلفی برخوردار هستند. محتویات بازی 8 بیت آرمیز مربوط به سربازان می‌شود در حالی که Eight-Bit Heroes شامل دنیای فانتزی می‌شود. در آن سو Eight-Bit Invaders همانطور که از نام آن پیدا است روی بیگانگان فضایی تمرکز دارد. گفتنی است که نسخه کنسولی بازی‌های یاد شده از کنترلر‌های بهبود یافته بهره‌مند است که به گفته سازندگان این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان سریع‌تر با بازی ارتباط برقرار کنند.

از مزایای جالب نسخه کنسولی این بازی نیز همانطور که در بالا اشاره شد مربوط به پشتیبانی سیستم کراس تایتل می‌شود. در حالی که قابلیت Cross-Play بین پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مقدور نیست اما در آن سو بازیکنان می‌توانند در تمام نسخه‌های Eight-Bit در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. این موضوع می‌تواند اتفاقات جالبی در بازی رقم بزند؛ به طوری که شاهد نبرد بین ارک‌ها و بیگانگان فضایی در دنیای باستانی خواهیم بود.

برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه کنسولی بازی‌های 8 بیت هیروز و 8 بیت اینویدرز را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور هم اکنون برای PS4 و Xbox One در دست توسعه قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی‌ استراتژی و قابلیت Cross Title آن با زومجی در میان بگذارید.





منبع : DUALSHOCKERS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار