کد خبر: ۱۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 11
پس از معرفی گلکسی نوت 9 توسط سامسونگ و در اختیار گرفتن این گوشی توسط وب سایت های مرجع برای تست و بررسی، به تدریج نتایج کنکاش رسانه ها درباره این دستگاه نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

به گزارش آی تابناک : با توجه به استفاده از دوربین یکسان با گلکسی اس 9 پلاس توسط سامسونگ، به نظر می رسد مهم ترین تست هایی که باید انجام شوند عبارت اند از تست باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نوت 9 و بنچمارک های پردازشی برای سنجش عملکرد چیپست اسنپ دراگون 845 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم این دستگاه. وب سایت Phone Arena این کار را انجام داده و نتایج آن را به اشتراک گذاشته است. نتایجی که می توانند تا حد زیادی تعجب آور باشند.

بر اساس تست های انجام شده توسط فون آرنا، گلکسی نوت 9 به جز یک مورد در هیچ رشته ای نتوانسته رقیب قدیمی تر خود یعنی گلکسی اس 9 پلاس را شکست دهد. این در حالیست که انتظار می رفت سامسونگ بتواند با معرفی سیستم خنک کننده کربنی جدید عملکرد روان تری را برای پردازنده تضمین کرده و در نتیجه حداقل در بنچمارک ها امتیاز بالاتری کسب کند. بنچمارک های GFX که عملکرد گرافیکی دستگاه را بررسی می کنند همگی نشان می دهند نوت 9 تقریبا 25 درصد وضعیت بهتری نسبت به نوت 8 دارد اما باز هم در مقام پایین تری از اس 9 پلاس قرار می گیرد.

همین ماجرا در تست Antutu نیز تکرار می شود و نوت 9 حدود 6 درصد عملکرد ضعیف تری نسبت به اس 9 پلاس دارد. در تست Geekbench و بخش چند هسته ای آن اما شرایط کمی به نفع نوت 9 تغییر می کند.

با این حال گیک بنچ چند هسته ای تنها آزمایش موفقیت آمیز گلکسی نوت 9 است و ماجرا در تست تک هسته ای باز هم به نفع گلکسی اس 9 پلاس به پایان می رسد.

به گفته فون آرنا این تست ها بر روی نسخه 128 / 6 گیگابایتی نوت 9 انجام شده اند و ممکن است تست های نسخه 512 / 8 گیگابایتی کمی متفاوت باشند. با این حال آنچه مشخص است عدم توانایی سامسونگ در شکست رقیب هم تیمی و آماده نبودن آن برای رقابت با غول هایی مانند وان پلاس 6 و آیفون X (هر دو قدیمی تر از نوت 9) است.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار