کد خبر: ۱۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 10
مایکروسافت ممکن است که بر بازار مرورگرها سلطه نداشته باشد، اما این شرکت مطمئناً می‌داند که چگونه کاربران راضی نگه دارد. حتماً با خبر هستید که ردموندی ها مدت‌ها قبل، مرورگر مایکروسافت اج را برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر کردند که اتفاقاً در میان کاربران این سیستم‌عامل‌ها با استقبال خوبی همراه شد.

به گزارش آی تابناک : حالا خبر خوشحال کننده این است که مرورگر مایکروسافت از نظر رتبه بندی و امتیاز فروشگاه، در اندرویدو iOS از مرورگر محبوب گوگل کروم پیشی گرفته است.

کسب امتیاز بالاتر نسبت به گوگل کروم یک دستاورد بزرگ برای مایکروسافت محسوب می‌شود و نشان می‌دهد مرورگر اج توانسته نظر کاربرانش را به خوب جلب کند. این خبر خوب توسط Vishnu Nath، رئیس مدیریت برنامه Microsoft Mobility در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

چه روز پرافتخاری برای مایکروسافت اج در تیم اندروید. اکنون ما از امتیاز 4.4 در پلی استور عبور کردیم – این یعنی حتی از کروم دراندروید نیز عبور کرده‌ایم (ما همچنین در iOS نیز امتیاز بیشتری نسبت به کروم داریم). از شما طرفداران تشکر می‌کنیم. ما همیشه در حال تلاش برای بهبود هستیم.

این مطمئنا خبر خوبی برای طرفداران مایکروسافت و اج است. در حقیقت، مایکروسافت اج در پلی استور در حال حاضر امتیازی برابر با موزیلا فایرفاکس دارد که آن هم بالاتر از کروم قرار گرفته است. همچنین در iOS، مایکروسافت اج توانسته موزیلا فایرفاکس را با اختلاف اندکی پشت سر بگذارد. مسئله به همینجا ختم نمی شود، چرا که مایکروسافت اج همچنین موفق شده رتبه 8 را در دسته بندی اپلیکیشن های Utilities در فروشگاه iTunes به خود اختصاص دهد.

در حال حاضر مایکروسافت اج امتیاز 4.4 در گوگل پلی استور و امتیاز 4.2 در آیتیونز دارد. مایکروسافت به شدت تلاش می کند تا مرورگر خود را بهبود ببخشد و حالا به نظر می رسد تلاش های آنها در حال به ثمر نشستن است.

شما می توانید مایکروسافت اج را برای اندروید و iOS از فروشگاه نرم افزاری دستگاه خود یا لینک های داده شده دریافت کنید.




منبع  : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار