کد خبر: ۱۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 10
به نظر می‌رسد جاه طلبی‌های شیائومی پایانی ندارد و پس از تثبیت جایگاه خود در گجت‌های مصرفی عادی، این بار به حوزه‌ی گیمینگ ورود کرده است. پس از معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک و لپ‌تاپ گیمینگ، این بار از یک کیبورد گیمینگ رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : ظاهرا کمپانی چینی از سیاست کشورش پیروی می‌کند و قصد دارد هر چیزی را تولید کند. گرچه این شرکت با تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی و قیمت رقابتی برای گوشی‌های رده بالا شناخته شد، اما حالا همه‌ی ما او را به عنوان یک شرکت با محصولات مختلف می‌شناسیم؛ از ابزارهای دیجیتال تا دوچرخه‌ها و درون‌ها و اخیرا محصولات گیمینگ.

ابزار جدید شیائومی که با نام Game Keyboard شناخته می‌شود، یک کیبورد مکانیکی است که گیمرهایی را هدف گرفته است که قصد ندارند هزینه‌ی زیادی را متحمل شوند. قیمت اعلام شده برای این دستگاه ۲۲۹ یوآن اعلام شده است که معادل ۳۳ دلار خواهد بود و این کیبورد را به ارزان‌ترین کیبورد گیمینگ مکانیکی موجود تبدیل کرده است.

ترکیب این صفحه کلید از استانداردهای موجود پیروی کرده است و شامل ۱۰۴ کلید است. همچنین از نور پس زمینه‌ی RGB و کاور فلزی در ساخت آن استفاده شده است. شیائومی در این کیبورد از فناوری anti-ghosting استفاده کرده و امکان تغییر رنگ نور پس زمینه و انتخاب الگوهای مختلف را برای کاربران فراهم نموده است.



منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار