کد خبر: ۱۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 10
هفته گذشته شایعه ای مبنی بر این موضوع منتشر شده که Xperia XZ3 سونی قرار است تنها یک دوربین 48 مگاپیکسلی داشته باشد. اما حالا خبرهای جدید حاکی از آنست که دوربین پرچمدار آینده این کمپانی دقیقا مشابه با دوربین دوگانه گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم خواهد بود. یعنی این دوربین دارای یک سنسور 19 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.6 خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هم مانند نسخه پریمیوم نسل قبل 13 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/2.0 می باشد.

به گزارش آی تابناک : طبق اطلاعاتی که در لیست زیر منتشر شده است، گوشی آینده سونی مانند XZ2 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1080x2160 پیکسل می باشد. اما چیپ ست استفاده شده در این گوشی اسنپدراگون 845 کوالکام است تا در سری میان رده ها یک ارتقاء ایجاد شده باشد. میزان حافظه رم نیز در XZ3 ارتقا پیدا کرده است. حافظه 6 گیگابایتی که در گوشی XZ2 انتخابی بود؛ به گزینه اصلی تبدیل شده است و این گوشی با گزینه حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. این مدل خاصی از گوشی دارای اسلات دوگانه سیم کارت و یک اسلات مخصوص کارت حافظه می باشد.


در مقایسه با نسل قبل، بدنه این گوشی باریکتر شده است، حالا ضخامت اکسپریا XZ3 میزان 10.1 میلیمتر است که یک دهم کمتر از مدل قبلی میباشد. این گوشی از نظر وزن هم پیشرفت کرده است و حالا 183 گرم وزن دارد. نسل قبلی این گوشی 198 گرمی بود. البته نکته مثبت اینجاست که این کاهش وزن و ضخامت به ظرفیت باتری گوشی لطمه وارد نکرده است. در لیست اعلام شده که ظرفیت باتری این گوشی 3240 میلی آمپر ساعت است که تقریباً با 3180 میلی آمپر ساعت نسل قبل یکی می باشد.

صحبت های زیادی در خصوص زمان معرفی Sony Xperia XZ3 شنیده می شود، ممکن است این گوشی پیش از نمایشگاه IFA یعنی کمتر از یک ماه دیگر رونمایی شود. البته این امکان وجود دارد که این گوشی اصلا XZ3 نام نگیرد و سونی خط تولید جدیدی را معرفی کند. البته هنوز نمی توان با قطعیت اعلام کرد که کدام شایعه در خصوص این گوشی درست و کدامیک غلط است. اما خبر خوب اینست که برای معرفی این گوشی مدت زمان زیادی نباید منتظر بمانیم و به زودی اخبار جدیدتر و موثق درخصوص آن منتشر خواهد شد.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار