کد خبر: ۱۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 09
مایکروسافت به‌تازگی یک به‌روزرسانی کوچک را برای اپلیکیشن ماشین حساب ویندوز 10 یا Calculator منتشر کرده است که از طریق استور مایکروسافت قابل دسترسی است.

به گزارش آی تابناک : این به‌روزرسانی در حقیقت یک به‌روزرسانی ظاهری است و حالت اکریلیک که یکی از المان‌های زبان طراحی فلوئنت است را به منوی کشویی اپلیکیشن اضافه می‌کند. این تغییرات در شکل زیر قابل مشاهده هستند. مایکروسافت همچنین برای هر گزینه از این منو یک آیکن مخصوص نیز قرار داده است تا کاربران بتوانند به سادگی و با یک نگاه گزینه مورد نظر از میان گزینه‌های زیادی که وجود دارند تشخیص دهند.

ماشین حساب

همانند دیگر به‌روزرسانی‌ها برای اپلیکیشن‌های مایکروسافت، این بار نیز بهبود عملکرد و رفع باگ‌های شناخته شده در نسخه جدید اپلیکیشن اعمال شده‌ اند. مایکروسافت در مورد اپلیکیشن ماشین حساب خود چنین می‌گوید:

یک ماشین حساب ساده و در عین حال قدرتمند که حالت‌های استاندارد، مهندسی و برنامه نویسی را در کنار مبدل واحد‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. این یک ابزار بی‌نقص برای محاسبه فاکتور‌ها، تبدیل واحد‌ها در یک دستور پخت، حل مسائل پیچیده ریاضی، جغرافیا، هندسه یا پروژه‌های دیگر است. اپلیکیشن Calculator با قابلیت تاریخچه خود به شما کمک می‌کند تا درستی اعداد وارد شده را تایید کنید.

جدید‌ترین به‌روز‌رسانی اپلیکیشن Calculator یا ماشین حساب ویندوز 10 را می‌توانید از طریق استور مایکروسافت دریافت کنید.


منبع : mspu

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار