کد خبر: ۱۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 09
جدول برنامه زمانبندی سامسونگ برای دریافت اندروید اوریو توسط گوشی های میان رده این کمپانی امروز منتشر شده است. البته اگر از شنیدن این خبر هیجان زده شده اید، باید بهتان هشدار دهیم که چندان خوشحال نباشید، چرا که بیشتر این گوشی ها قرار است در اوایل سال 2019 اندروید نسخه اوریو را دریافت کنند، آن هم در شرایطی که گوگل دو روز پیش از سیستم عامل جدید خود، یعنی اندروید پای رونمایی کرده است.

به گزارش آی تابناک : تصاویری که از برنامه سامسونگ برای گوشی میان رده در انتظار آپدیت منتشر شده، نشان میدهد که در مجموع تنها 12 گوشی به روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد. این تصاویر از برنامه Samsung Members گرفته شده است و شما در ادامه مطلب می توانید زمانبدی کامل منتشر شده برای گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ را مشاهده بفرمایید:

  • دسامبر 2018: Galaxy J7 Neo
  • ژانویه 2019: Galaxy Tab A  سال 2017، Galaxy A9 Pro سال 2016، Galaxy C7 Pro، Galaxy C9 Pro، Galaxy J2 سال 2018، Galaxy On5 سال 2016، Galaxy On7 سال 2016، Galaxy J7 سال 2018، Galaxy J7 سال 2017
  • فوریه 2019: Galaxy J7 Max
  • مارچ 2019: Galaxy J7 سال 2016

با این حال سامسونگ ممکن است قصد ایجاد تغییراتی در این برنامه را داشته باشد. علاوه بر تصاویری که نشان دهنده برنامه ریزی سامسونگ برای دریافت اندروید اوریو برای گوشی های میان رده است، تصاویر دیگری نیز منتشر شده که نشان میدهد دو گوشی قدیمی گلکسی در آستانه دریافت اندروید اوریو، تأییدیه وایفای دریافت کرده اند. Galaxy Xcover 4 و Galaxy J5 Prime دو گوشی ای هستند که شما می توانید گواهینامه آنها را در تصاویر پایین مشاهده بفرمایید:

پس از به روزرسانی بزرگ، تمامی دستگاه هایی که نام آنها در لیست مشاهده شده، تأییدیه وایفای را دریافت خواهند کرد و در مدت کوتاهی بعد از آن آپدیت اصلی اندروید را دریافت می کنند؛ بنابراین می توان انتظار داشت که دو دستگاه گلکسی Xcover 4 و گلکسی J5 پرایم در آینده ای بسیار نزدیک اندروید اوریو را دریافت کنند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار