کد خبر: ۱۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 09
ویدئویی از جعبه‌گشایی گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳ ایکس ال در اینترنت منتشر شده است که اقلام داخل جعبه و طراحی ظاهری آن را فاش می‌کند.

به گزارش آی تابناک : طی چند ماه اخیر با نزدیک شدن به روز معارفه‌ی دو گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، شاهد افشاگری‌ها، انتشار رندرهای گرافیکی، تصاویر زنده و گمانه‌زنی درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری دو گوشی هوشمند یادشده بوده‌ایم. آخرین افشاگری که امروز اتفاق افتاده است، بسته‌بندی و محتویات داخل گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را به‌طور کامل نشان می‌دهد. 


وب‌سایت اندروید پلیس به‌واسطه‌ی یک کانال روسی موفق شده است که به مدل سفیدرنگ گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳ ایکس ال دست یافته و ویدئوی جعبه‌گشایی آن را در فضای مجازی منتشر کند. صفحه‌نمایش مدل جدید گوشی پرچمدار ساخت Google در مقایسه با دو گوشی هم‌رده‌ی قبلی، فقط اندکی کم‌حاشیه‌تر شده و دارای بریدگی نمایشگر مشابه با آیفون ۱۰ اپل است. به‌گونه‌ای که پیکربندی لنز دوربین تک‌گانه در گوشه‌ی بالایی سمت چپ و جایگاه فلش در کنار آن همانند لوگوی گوگل و حسگر اثر انگشت بدون تغییر باقی مانده است.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال / Google Pixel 3 XL

ویدئوی افشاشده، گوشی هوشمند Google pixel 3 XL کاملاً بوت‌شده را همراه با تصویری از بخش تنظیمات آن که شامل نام دقیق مدل گوشی و حتی شماره سریال دستگاه است، نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که در بخش تنظیمات گوشی هوشمند لورفته، نسخه‌ی سخت‌افزار آن با کلمه‌ی مخفف‌شده‌ی DVT1.0 مشخص شده است. کلمه‌ی یادشده، فرم کوتاه‌شده‌ی عبارت Design Validation Test است. به‌طور معمول در پارلمان سخت‌افزار، نسخه‌ی ویژه‌ی «آزمون اعتبارسنجی طراحی» قبل از تولید نهایی تجدیدنظر می‌شود. به‌عنوان نمونه، گوشی هوشمند نهایی و اصیل گوگل پیکسل که موردبررسی قرار گرفت، دارای کلمه‌ی مخفف PVT در همان بخش یادشده است؛ در حالی که گوشی هوشمند پیکسل 2 ایکس ال دارای برچسب rev_10 بود.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال / Google Pixel 3 XL

گوشی هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال گوگل موجود در ویدئو، در حال اجرای سیستم عامل اندروید 9 پای (Android 9.0 Pie) است که نوار وضعیت و آیکون‌های مختلف آن به‌صورت عمودی و در مرکز گوشی قابل‌مشاهده هستند. به‌علاوه، گوشی یادشده با موفقیت از فرآیند راه‌اندازی پیکسل ستاپ (Pixel Setup) گذر کرده است. قابلیت ناوبری با ژست‌های لمسی هم به احتمال قوی به‌طور پیش‌فرض فعال بوده است.

نرم‌افزار نمایان‌گر مشخصات سخت‌افزاری، مهر تایید دوباره‌ای بر مجهزبودن گوشی هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال گوگل به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ ساخت کوالکام، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و صفحه‌نمایش ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیسکلی با چگالی ۴۹۴ پیکسل در هر اینچ است. اسلات سیم‌کارت پیکسل ۳ ایکس ال هم در گوشه‌ی سمت چپ لبه‌ی پایینی گوشی هوشمند و نزدیک به درگاه USB نوع C قرار گرفته است.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال / Google Pixel 3 XL


گوگل پیکسل 3 ایکس ال / Google Pixel 3 XL
اگرچه در ویدئوی جعبه‌گشایی خبری از نمایش طراحی پوشش خارجی جعبه‌ی بسته‌بندی نیست، اما ویدئوی یادشده، تمامی موارد مربوط به گوشی هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال گوگل را آشکار می‌کند. اقلام همراه گوشی پرچمدار آینده‌ی گوگل شامل ایرفونی به‌سبک پیکسل باد قبلی است. پیکسل بادهای جدید گوگل با همان طراحی سابق و گوشی‌های قابل‌تنظیم، این‌بار با کابل ورودی USB نوع C به گوشی هوشمند متصل خواهند شد. مورد جالب‌توجه درباره‌ی Pixel Bud جدید، رنگ کاملاً سفید آن است که به‌احتمال قوی برای مطابقت با رنگ گوشی درنظر گرفته شده و فاقد نماد G یا سایر نماد‌های مشخص‌کننده‌ی برند آن است. به‌احتمال زیاد این موضوع به این خاطر است که محصول جعبه‌گشایی‌شده، یک نمونه‌ی اولیه از محصول نهایی است. از دیگر موارد موجود در جعبه‌ی بسته‌بندی گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، وجود مبدل USB نوع C به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است که خوشبختانه هنوز در جعبه‌ی گوشی باقی مانده است. بسته‌های کاغذی موجود در جعبه هم حاوی برچسبی با هشتگ teampixel# هستند.

گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید گوگل پیکسل ۳ ایکس ال احتمالی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا با وجود رقبای قدرتمند موجود در بازار، ارزش خرید کافی را دارد؟ لطفاً نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به‌اشتراک بگذارید.




منبع : androidpolice
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار