کد خبر: ۱۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 08
تنها یک روز مانده به معرفی رسمی گلکسی نوت ۹ سامسونگ، اطلاعات جدیدی در مورد آن فاش شد.

به گزارش آی تابناک : تاکنون خبرهای مختلفی در مورد گلکسی نوت ۹ سامسونگ و قلم S Pen به‌صورت غیررسمی منتشر‌شده است. تنها یک روز به‌ معرفی رسمی آخرین پرچمدار کره‌ای‌ها باقی مانده است ولی هنوز اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند و قلم S Pen به‌اشتراک گذاشته می‌شود.

گلکسی نوت 9

به‌نقل از یکی از منابع خبری آلمانی به‌نام WinFuture، قلم نسل جدید گلکسی نوت ۹ نسبت به قلم نسل قبلی مربوط به گوشی گلکسی نوت ۸، تغییرات مختلفی داشته و از برخی جهات ارتقاء پیدا کرده است. پیشتر تفاوت ظاهری قلم S Pen گلکسی نوت ۹ و گلکسی نوت ۸ در تصویر فاش‌شده جدید مشخص شد. ولی قلم اس‌پن جدید از نظر حساسیت و سطح فشار، تغییر خاصی نسبت به قلم نسل قبلی خود ندارد. در اصل قلم S Pen گلکسی نوت ۹ همانند قلم استایلوس گلکسی نوت ۸ از سطح فشار ۴۰۹۶ بهره می‌برد. در اصل باید بگوییم آخرین‌باری که سامسونگ حساسیت قلم هوشمند خود را افزایش داد، مربوط به دو سال قبل و قلم گلکسی نوت ۷ است. از آن زمان تاکنون شاهد تغییری در میزان حساسیت قلم هوشمند استایلوس Samsung نبوده‌ایم.

پیشتر در خبر دیگری، تمام قابلیت‌های قلم S Pen در گلکسی نوت ۹ سامسونگ مطرح شد. ظاهرا قلم اس‌پن، از ماژول بلوتوث بهره می‌برد و به صاحبان Galaxy Note 9 اجازه می‌دهد از قلم به‌عنوان دکمه‌ی شاتر از راه دور یا بی‌سیم برای حالت دکس‌ استفاده کنند. به‌علاوه، امکان کنترل برخی برنامه‌ها از طریق ماژول بلوتوث قلم S Pen در اختیار کاربر قرار خواهد داشت. دی‌جی‌ کوه، مدیرعامل بخش گوشی هوشمند سامسونگ اخیرا اعلام کرده بود که این شرکت در معرفی برخی ماژول‌ها، توجه ویژه‌‌ای به گیمرها و علاقه‌مندان به بازی دارد و نیاز آنها را موردتوجه قرار می‌دهد. قلم اس پن جدید قرار است به‌همراه پرچمدار بعدی ۶.۴ اینچی سامسونگ با نمایشگر سوپر AMOLED معرفی شود.

Galaxy Note 9

قلم S Pen قرار است در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شود. پیشتر تصاویر جدیدی از قاب و قلم S Pen گلکسی نوت ۹ سامسونگ منتشر شد. علاوه‌بر انتشار اطلاعاتی در مورد قلم جدید، گلکسی نوت ۹ از هدفون‌ AKG بهره خواهد برد. تصاویری از جعبه‌ی پرچمدار سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده است که اطلاعاتی را در مورد آن تایید می‌کند. پیشتر نیز تصویری از جعبه گلکسی نوت ۹، مشخصات فنی این محصول  را تایید کرده بود. هرچند باید تا زمان معرفی رسمی صبر کنیم تا صحت و سقم خبرهای فاش‌شده روشن شود ولی آنچه مسلم است، برخی اطلاعات همیشه پیش از رونمایی رسمی زودتر از موعد به‌اشتراک گذاشته می‌شوند. براساس تصویر جدید فاش‌شده، گلکسی نوت ۹ با هدفون AKG، یک عدد قاب محافظ، یک عدد کابل، شارژر مخصوص ماشین و قطعه‌ی دیگری که روی آن 3M نوشته شده است، در جعبه دیده می‌شود؛ که می‌تواند نوعی حلقه‌ی نگهدارنده‌ی گوشی هوشمند باشد. جعبه‌‌ی گوشی هوشمند مربوط به نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ است.

Galaxy Note 9

پیشتر گفته شده بود که گلکسی نوت ۹ با بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای به بازار خواهد آمد و شباهت زیادی به گوشی‌های نسل قبلی خود خواهد داشت. البته شاهد حاشیه‌ی بسیار باریک و نمایشگر منحنی در لبه‌های گوشی و ماژول دوربین دوگانه خواهیم بود. گلکسی نوت 9 در دو نسخه‌، یکی با تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ و دیگری با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، تنها یک‌روز به زمان معرفی رسمی گلکسی نوت ۹ به‌همراه قلم جدید اس پن باقی‌مانده است و سامسونگ قرار است در رویدادی بزرگ در تاریخ ۹ آگوست برابر با ۱۸ مردادماه، آخرین پرچمدار خود را به‌طور رسمی معرفی کند. انتظار می‌رود نسخه‌ی پایه‌ی فبلت جدید سامسونگ با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی  و قابلیت ارتقاء تا ۲ ترابایت از طریق microSD معرفی شود که البته در عمل با توجه به ظرفیت‌های موجود در بازار، شاهد ارتقاء حافظه‌ی داخلی تا ۴۰۰ گیگابایت باشیم. گلکسی نوت ۹ قرار است در تاریخ ۲۴ آگوست برابر با ۲ شهریورماه با شروع قیمت از ۹۶۰ دلار به بازار عرضه شود.




منبع : زومیت 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار