کد خبر: ۱۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 08
نوجوانی به نام ریگان برک با استفاده از اصوات سیستم عامل نینتندو سوییچ توانسته تا موسیقی جالبی را خلق کند. او از این موضوع که صداهای استفاده شده در این کنسول اکثراً تم ملودیک و مناسب برای نمونه گیری را دارند، برای خلق آهنگ خود استفاده کرده است.

به گزارش آی تابناک : البته این اولین باری نیست که فردی با استفاده از صداهای این کنسول اقدام به خلق موسیقی می کند. مدتی پیش، یکی از کاربران یوتوب با نام برنادون گورا توانسته بود با استفاده از همین اصوات و موسیقی متن بازی Celeste، یک صدای زیبا و فراموش نشدنی را بسازد که آن را از اینجا می توانید گوش دهید.

جدا از خود کنسول، بسیاری از کاربران سوییچ و حتی افراد معروف، با استفاده از کیت های نیتندو لبو کارهای متفاوتی را انجام داده اند. مدتی پیش رامین جوادی به عنوان آهنگساز سریال پرطرفدار Game of Thrones و بازی های ویدیویی مانند مدال افتخار و Gears of War 4، موسیقی متن Game of Thrones را با استفاده از کیت پیانو نینتندو لبو نواخته بود.

تا کنون دو بسته متفاوت از لبو عرضه شده اند که یکی از آن ها به ساخت کوله پشتی برای رباتی غول آسا اختصاص داشته و دیگری نیز گجت های متنوع و جالبی را در خود جای داده است. علاوه بر این دو بسته، نینتندو به تازگی از سومین کیت نینتندو لبو رونمایی کرده است که تنوع بیشتری به اسباب بازی های مقوایی این شرکت می بخشد. این پکیج جدید Vehicle Kit نام دارد و و قطعات لازم برای ساخت کنترلرهای یک اتومبیل، یک زیر دریایی و یک هواپیما را در خود جای داده است.

نینتندو دید متفاوتی نسبت به بازی های ویدیویی دارد. آیا تا به حال تجربه کار با یکی از کنسول های این کمپانی دوست داشتنی را داشته اید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.


منبع : dualshockers 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار