کد خبر: ۱۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 07
مدت ها قبل زد تی ای برای دور زدن تحریم ها و همکاری با ایران از سوی ایالات متحده دچار تحریم هایی شد و نمی توانست در بازار ایالات متحده فعالیت داشته باشد. اما پس از مذاکره دولت امریکا با چین و چند ملاقات مسئولان این کشور با مسئولان چینی، در نهایت مسئله زد تی ای برطرف شد. مشکل به وجود آمده عرضه Axon 8 پرچمدار را در این کشور با مسائلی رو به رو ساخت.

به گزارش آی تابناک : حال که زد تی ای مشکلات تحریم را پشت سر گذاشته، در نظر دارد بزودی با گوشی هوشمند جدیدی به نام Axon 9 (پرو) به بازار ایالات متحده باز گردد. ما انتظار داشتیم بزودی زد تی ای گوشی هوشمند پرچمدار Axon 9 را به عنوان جانشین Axon 8 رونمایی کند اما چنین خبری اعلام نشد. گفته می شد زد تی ای پس از آکسون M تاشو روی مدل جدیدی به نام Axon 9 فعالیت دارد و حال مشخص شد برنامه ای در کار است.

شواهد تازه بدست آمده براساس داده های RMA و HTML5Test ، بزودی باید شاهد رونمایی دو گوشی هوشمند Axon 9 و Axon 9 Proباشیم. اسمارتفون های پرچمداری که احتمالا در نمایشگاه ایفا 2018 آلمان چینی ها به معرفی آن می پردازند. باتوجه به مدل های A2019 Pro و A2019G Pro می توان آنها را همان گوشی های هوشمند شرکت زد تی ای دانست که بزودی رونمایی آنها انجام خواهد گرفت. رونمایی که در نمایشگاه ایفا 2018 برلین آلمان انجام می گیرد و باید شاهد ویژگی های قابل توجهی در این اسمارتفون بود.

واژه G در یکی از مدل ها به احتمال بسیار به معنای جهانی بودن Axon 9 Pro بوده و باید شاهد عرضه آن در بازارهای مختلفی باشیم. گوشی هوشمند Axon 7 نیز پیشتر در داخل چین به عنوان A2017 شناخته می شد و نسخه جهانی متفاوتی داشت. بنابراین داستان Axon 9 Pro پرچمدار ZTE نیز چنین خواهد بود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا ایفا 2018 منتظر ماند. رویدادی که انتظار داریم محصولات مختلفی در آن رونمایی شود و تنهاAxon 9 Pro زد تی ای یا برخی دیوایس دیگر نخواهد بود. این رویداد از اول سپتامبر کار خود را در برلین آلمان آغاز می کند و شرکت های بزرگ فناوری در آن حضور خواهند داشت.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار