کد خبر: ۱۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 07
شایعات جدیدی از سوی منابع مختلف منتشر شده که به رونمایی از ساعت هوشمند Galaxy Watch در مراسمی جداگانه و در تاریخ ۸ شهریور اشاره دارند.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ قرار است میزبان یک رویداد مهم در تاریخ ۱۸ مرداد ماه باشد که در آن شاهد رونمایی از جدید ترین پرچمدار این شرکت یعنی Galaxy Note 9 خواهیم بود. با وجود این مراسم، سامسونگ چندی پیش و در مراسمی دیگر از تبلت جدید خود با نام Galaxy Tab S4 پرده برداشت. سوالی که اینجا به وجود می‌آید، این است که چرا سامسونگ به جای رونمایی از این تبلت در مراسم ۱۸ مرداد، آن را در مراسم دیگری نمایش داد؟ دقیقا نمی‌دانیم علت این موضوع چیست، اما چیزی که می‌دانیم، این است که بعد از تاریخ ۱۸ مرداد، به نظر می‌رسد که سامسونگ یک مراسم دیگر هم خواهد داشت؛ مراسمی برای رونمایی از ساعت هوشمند جدید Galaxy Watch. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

همانطور که گفتیم، ۱۸ مرداد روز مهمی برای سامسونگ است، چرا که کره‌ای ها بالاخره از تلفن هوشمند مورد انتظار Galaxy Note 9 پرده خواهند برداشت. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ درست یک روز قبل از شروع مراسم IFA 2018 و در تاریخ ۳۰ اوت، مراسم دیگری را برای رونمایی از ساعت هوشمند جدید Galaxy Watch تدارک خواهد دید. مسلما این اولین باری نیست که سامسونگ، ساعت هوشمند جدیدش را بعد از مراسم اصلی خود رونمایی می‌کند؛ سال ۲۰۱۵ بود که در پایان مراسم رونمایی از Galaxy Note 5، تیزری از ساعت هوشمند Gear S2 نمایش داده شد و رونمایی آن به مراسمی قبل از نمایشگاه IFA موکول شد. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد به طور ویژه‌ای بر روی این ساعت هوشمند تمرکز کند تا بتواند برای همتای خود یعنی اپل واچ، رقیبی جدی باشد. اولین ساعت هوشمند سری اس سامسونگ، Gear S نام داشت و کره‌ای ها این روند را تا Gear S3 ادامه دادند، اما این اولین باریست که سامسونگ محصولی با نام Galaxy Watch را عرضه می‌کند، هرچند این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که عبارت گلکسی برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ، اولین بار برای اولین گجت پوشیدنی این شرکت، Galaxy Gear استفاده شد. اصولا تغییر نام برای گجت‌های پوشیدنی سامسونگ چیز تازه‌ای نیست و بارها شاهد تغییر نام این محصولات بوده ایم، اما در نظر داشته باشید که با هر بار تغییر نام، شاهد تغییراتی اساسی در ساعت‌های هوشمند سامسونگ بوده ایم.

اگر‌ هنوز نمی‌دانید که Galaxy Watch چیست، اجازه دهید شما را با این محصول آشنا کنیم. این ساعت هوشمند جدید سامسونگ قرار است در دو نسخه ۴۶ میلی متری برای آقایان و ۴۲ میلی متری برای خانم‌ها عرضه شود و همانند نسخه‌های قبلی، به حلقه چرخان دور صفحه مجهز خواهد شد. شاید استفاده از عبارت گلکسی در نام این ساعت، شما را به این فکر ببرد که سامسونگ به سیستم عامل Wear OS یا همان Android Wear سابق روی آورده است، اما Galaxy Watch همچنان به سیستم عامل تایزن پایبند خواهد بود. همچنین از آنجایی که ساعت هوشمند وسیله ای مناسب برای بررسی وضعیت سلامتی و حرکات ورزشی است، سامسونگ قابلیت تشخیص ۴۰ نوع ورزش و تمرین‌های مختلف را به Galaxy Watch اضافه خواهد کرد. منبع این مطلب اعلام می‌کند که همچنان قاطعیتی بر رونمایی Galaxy Watch در تاریخ ۳۰ اوت نیست، اما چیزی که مشخص است، برنامه‌های ویژه سامسونگ در چند روز آینده خواهد بود. اگر دوست دارید که از اخبار پیرامون جدید سامسونگ مطلع شوید، فراموش نکنید که جی اس ام را از طریق وبسایت و شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار