کد خبر: ۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 07
تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است که آیفون دو سیم‌کارته تنها مخصوص بازار چین معرفی و عرضه خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : به تازگی یکی از نشریات تایوانی تحت عنوان «یونایتد دیلی نیوز اپل» اعلام کرده است که گوشی هوشمند آیفون دو سیم‌کارته‌ای که قرار است اپل آن را در سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کند، انحصارا برای بازار چین خواهد بود و در دیگر کشورهای جهان عرضه نخواهد شد.

همانطور که می‌دانیم اپل قرار است در ماه سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از محصولات جدیدش از جمله مدل‌های جدیدی از گوشی‌های هوشمند آیفون رونمایی کند، بنابراین گزارش‌های بسیاری مبنی بر دو سیم‌کارته شدن حداقل یکی از این گوشی‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.

اپل آیفون‌های ۲۰۱۸ را در دو نسخه ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر ۶.۱ اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد ؛این شایعات و گزارش ها کاربران بسیاری را خوشحال کرده است چراکه تاکنون گوشی‌های آیفون تنها از یک سیم‌کارت برای استفاده کاربران پشتیبانی می‌کردند و این برای خیل عظیمی از کاربران که این روزها دو یا چند سیم‌کارت فعال دارند، وضعیت سخت و دشواری را بوجود می‌آورد و همین امر باعث می‌شد گوشی‌های اندرویدی بر سایر برندهای موبایل ارجحیت پیدا کنند.

بر اساس این شایعات، گوشی آیفون ۱۰ پلاس با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و نمایشگر نوع اولد (OLED) با پشتیبانی از دو سیم‌کارت معرفی و عرضه خواهد شد. اگر چنین خبری صحت داشته باشد، این نخستین باری است که اپل تصمیم گرفته است یک گوشی با پشتیبانی بیش از یک سیم‌کارت را معرفی و روانه بازارهای جهانی کند و این به‌طور قطع بسیاری از کاربران را خوشحال کرده و به تعداد طرفدارانش خواهد افزود، چراکه احتمال زیادی وجود دارد که بسیاری به دلیل تک سیم‌کارته بودن گوشی‌های آیفون، به سمت سایر برندهای موبایل رفته بودند، اکنون با این قابلیت جدید، باری دیگر به سمت گوشی‌های آیفون اپل کشانده و جذب شوند.

البته این گزارش همچنین می‌تواند یک خبر ناخوشایند هم برای بسیاری از کاربرانی که در انتظار دریافت و خریداری یک آیفون دو سیم‌کارته بودند، به شمار برود چراکه تنها کاربران چینی قادر خواهند بود این آیفون را تهیه کنند.



منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار