کد خبر: ۱۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 07
در حالی که در گذشته خط تولید تسلا مدل 3 با مشکلات زیادی مواجه شده بود، هم اکنون این خودرو فروش بالایی را در ایالات متحده آمریکا تجربه می‌کند.

به گزارش آی تابناک : به نظر می‌رسد تسلا توانسته مشکلات مربوط به خط تولید تسلا مدل 3 را رفع کند و سفارشات جدید در کنار تولید نمونه‌های پیش فروش شده را دریافت کند. از زمان معرفی این خودرو انتظار می‌رفت تسلا مدل 3 به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند و حال با عرضه این محصول به بازار شاهد فروش بالای آن در بازار ایالات متحده آمریکا هستیم. بر اساس آمارهای جدید این خودرو در لیست 10 اتومبیل پرفروش در ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است.

بر اساس گزارشی که از سوی Inside EV منتشر شده، خودروی تسلا مدل 3 فروشی برابر با 14,250 دستگاه را در ماه جولای تجربه کرده است. این میزان فروش باعث شده تسلا مدل 3 تبدیل به هفتمین خودروی پرفروش در ایالات متحده آمریکا شود. در این بازه زمانی تویوتا کرولا، تویوتا کمری، هوندا آکورد، هوندا سیویک، نیسان سنترا و نیسان آلتیما فروش بالاتری را در بازار ایالات متحده آمریکا در مقایسه با نماینده شرکت تسلا تجربه کرده‌اند. در صورتی که خط تولید تسلا مدل 3 با مشکل مواجه نشود، این خودرو می‌تواند در آینده رکوردشکنی کند.

با توجه به آمار فروش 14,250 دستگاه در یک ماه، تسلا مدل 3 توانسته به رکورد جدیدی در زمین فروش خودروهای برقی و یا پلاگین هیبریدی دست پیدا کند. در حالی که 4 ماه تا پایان سال جاری میلادی زمان باقی مانده است، تسلا مدل 3 با فروش 38,617 دستگاه تا به امروز توانسته رکورد جدیدی را در زمینه فروش خودروهای برقی به نام خود ثبت کند.

تسلا مدل 3 می‌تواند در آینده تبدیل به یکی از 5 خودروی سدان پرفروش در ایالات متحده آمریکا شود. این آمار جدید توسط Good Car Bad Car به ثبت رسیده و منتشر شده است. لازم به ذکر است؛ در این آمار محصولات شرکت جنرال موتورز حضور ندارند چرا که این کمپانی آمار فروش خود را به صورت سالانه منتشر می‌کند. با این حال انتظار می‌رود با توجه به رفع مشکلات خط تولید تسلا مدل 3، این خودرو بتواند تا پایان سال جاری میلادی به فروش بسیار مناسبی دست پیدا کند و انتظارات مدیر عامل این شرکت، ایلان ماسک را برآورده کند.





منبع : CARBUZZ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار