کد خبر: ۱۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 07
کاربری در وب سایت شبکه اجتماعی ردیت اعلام کرده است که یکی از اپراتورهای کشور فنلاند، Telia گوشی گیمینگ ایسوس، ROG phone را برای پیش فروش در سایت خود قرار داده است. گوشی هوشمند جدید ایسوس که ویژه گیمرها ساخته شده است دو ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد؛ اما این اولین باری است که خبری در خصوص قیمت این گوشی از یک منبع معتبر منتشر می شود.
به گزارش آی تابناک : قیمتی که اپراتور فنلاندی برای پیش فروش گوشی ROG phone ایسوس در وب سایت خود قرار داده است، 999 یورو می باشد که در حدود 1150 دلار خواهد بود. البته این مبلغ شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز می باشد که در کشور فنلاند 24 درصد است. یعنی اگر این مالیات را از قیمت گوشی حذف کنیم، ROG phone ایسوس 930 دلار قیمت خواهد داشت. با وجود کم کردن درصد مالیات قیمت این گوشی همچنان بالا به نظر میرسد، اما جالب است بدانید که پیش فروش این گوشی برای کاربران فنلاندی یه هدست ROG Delta با USB نوع C به ارزش 190 دلار به همراه خواهد داشت. هدست مورد نظر لوگوی Republic of Gamers یا همان ROG ایسوس را دقیقا مشابه پشت گوشی بر روی خود خواهد داشت. از بحث کیفیت آن هم که بگذریم ست کردن این دو دستگاه با هم مسلماً حس خوبی خواهد داشت. شما می توانید هدفون را به سیستم خنک کننده AeroActive Cooler با پورت USB-C متصل کنید تا در هنگام بازی کابل ها دست و پا گیر نباشند. البته نکته مثبت ماجرا اینجاست که ایسوس هم در پد خنک کننده و هم در گوشی جک 3.5 میلیمتری هدفون را نیز تعبیه کرده است.

سیستم خنک کننده AeroActive Cooler یکی از لوازم جانبی است که همراه با گوشی عرضه می شود. این دستگاه دارای یک فن کوچک است و شما می توانید آن را به گوشی متصل کنید تا در هنگام کار با گوشی و بازی از گرم شدن بیش از اندازه جلوگیری کند. طبق آنچه که کاربر ردیت به نقل از اپراتور فنلاندی اعلام کرده است، کاربران از تاریخ 17 سپتامبر (26 شهریور) گوشی های خود را تحویل خواهند گرفت. البته هنوز مشخص نیست که آیا برنامه پیش فروش در کشورهای دیگر هم به طور همزمان وجود خواهد داشت یا خیر.





منبع : سخت  افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار