کد خبر: ۱۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 07
طبق گفته‌ی سخنگوی کمپانی بتسدا، بازی Fallout 76 در شبکه‌ی استیم برای فروش قرار نخواهد گرفت.

به گزارش آی تابناک : بازی Fallout 76 بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است. امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که سخنگوی کمپانی بتسدا، در مصاحبه با بلاگ PC Gamer تایید کرده که این بازی قرار نیست روی شبکه‌ی استیم قرار بگیرد (حداقل در زمان انتشار) و به صورت اختصاصی، در سایت کمپانی Bethesda قابل خرید خواهد بود.


با استناد به گفته‌ی این نماینده‌ی بتسدا، هم نسخه‌ی پی سی و هم نسخه‌ی بتای بازی، از طریق استیم قابل دریافت نیستند و علاقه‌مندان، برای خرید بازی می‌توانند به سایت Bethesda.Net مراجعه کنند. مدیر بخش بازاریابی بتسدا یعنی پیت هاینس هم در قالب یک توییت، عدم انتشار بازی Fallout 76 روی شبکه‌ی Steam را تایید کرد؛ در نتیجه‌ی این اقدام، کمپانی بتسدا سهمی از فروش بازی را به کمپانی ولو (صاحبان فروشگاه استیم) اختصاص نخواهد داد چون قبلا این مجموعه بازی‌ها روی استیم منتشر می‌شدند و بخشی از سود حاصل از فروش بازی به کمپانی ولو پرداخت می‌شد.


اما با توجه به اینکه بازی Fallout Shelter ابتدا به صورت اختصاصی روی Bethesda.Net و بعد از مدتی روی استیم منتشر شد، می‌توان انتظار داشت که فالوت 76 هم دیر یا زود، به شبکه‌ی استیم راه پیدا کند.


بتای بازی فال‌ اوت 76 در ماه اکتبر (مهر-آبان) آغاز می‌شود و هنوز تاریخ دقیقی برایش مشخص نشده. همچنین نسخه بتا بازی Fallout 76 شامل کل بازی خواهد بود و میزان پیشروی بازیکنان در آن، به بازی اصلی هم منتقل خواهد شد. بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و برخلاف دیگر نسخه‌های این مجموعه، فال‌اوت 76 یک بازی کاملا آنلاین خواهد بود.



منبع : GAMESPOT

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار