کد خبر: ۱۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 06
اپلیکیشن مایکروسافت Phone یکی از اساسی‌ترین بخش‌های سیستم عامل ویندوز موبایل است که به شما اجازه تماس گرفتن و پاسخ به تماس‌ها را می‌دهد. حالا به شکل عجیبی پس از مدت‌های طولانی، مایکروسافت یک به‌روزرسانی جدید برای این اپلیکیشن منتشر کرده که در آن به رفع اشکالات و برخی تغییرات ظاهری پرداخته است.
به گزارش آی تابناک : این به‌روزرسانی جدید برای مایکروسافت Phone (سمت راست در تصویر بالا) در بخش طراحی شامل فونت‌های ضخیم‌تر بوده و همچنین پس زمینه برنامه را به جای مشکی، به خاکستری تغییر داده است که نشان می‌دهد برخی تغییرات طراحی فلوئنت برای آن در راه هستند. در این به‌روزرسانی همچنین مشکلی که اجازه نمی‌داد کاربران مخاطبین پیوند داده شده را از هم جدا کنند، رفع کرده است.

حتماً شما هم می‌دانید که ویندوز 10 موبایل دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود، که همین موضوع باعث می‌شود تغییرات موجود در این به‌روزرسانی ما را شگفت زده کند، چرا که تغییرات ظاهری بخشی از فرآیند تعمیر و نگهداری و پشتیبانی ثانویه محسوب نمی‌شود. بنابراین شاید بتوان این اقدامات مایکروسافت را بخشی از برنامه‌های این شرکت جهت آماده شدن برای معرفی گوشی موبایل آینده این شرکت، که شاید سرفیس فون نام داشته باشد، به حساب آورد.

با توجه به پایان یافتن پشتیبانی اصلی از ویندوز 10 موبایل، به نظر شما هدف مایکروسافت از به‌روزرسانی مایکروسافت Phone چه بوده است؟




منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار