کد خبر: ۱۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 06
اگر بودجه شما هم کفاف خرید آیفون های پرچمدار بعدی اپل را نمی دهد و خود را برای خرید ارزانترین مدل آماده کرده اید احتمالا در مورد طراحی آن کنجکاو هستید.

به گزارش آی تابناک : تا کنون رندها و ماکت های بسیاری از مدل ۶.۱ اینچی موسوم به آیفون ۹ منتشر شده و می دانیم که بدنه شیشه آن از آیفون ۱۰ فعلی با نمایشگر ۵.۸ اینچی بلندتر بوده و ابعادی برابر با ۱۴۷ در ۷۱.۵۲ میلیمتر خواهد داشت. علاوه بر این انتظار می رود که در رنگ های متنوع و جذابی به دست کاربران برسد.

با این حال آنچه که تاکنون شاهد آن نبودیم تصاویر زنده از آیفون ۹ مجهز به پنل LCD بوده، حالا اما تصویر منتسب به این گوشی هم از راه رسیده است. صحت این تصویر را نمی توان تایید کرد اما بدنه براق آن نشانگر پنل پشتی شیشه ای و لنزی با ابعاد بزرگتر از مدل های فعلی نظیر آیفون ۸ است که نوید دوربین بهبود یافته و قوی تر را برای خریداران به همراه دارند. 

آیفون ۹
بر اساس شایعات قبلی آیفون ۹ برخلاف دو مدل دیگر از دوربین دوگانه محروم خواهد بود. طرح های شماتیک منتسب به این مدل نیز حاکی از بزرگتر بودن دوربین اصلی بودند که می توان آن را نشانه ای از بهبود قابلیت تصویربرداری نسبت به آیفون ۸ به شمار آورد.

در این تصویر فلش LED دو رنگ هم نسبت به مدل های فعلی فاصله بیشتری از دوربین دارد که نشان می دهد سورپرایزهای اپل برای آیفون ۹ که قرار است ماه آینده معرفی شود، به یک مورد محدود نمی شود.

اخیرا هم خبرهایی دیگری مبنی بر توسعه دو مدل مجزا از آیفون ۹ منتشر شده که یکی از آنها قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را خواهد داشت. عرضه این مدل احتمالا به بازار چین محدود شده و اپل از ارائه آن به کاربران کشورهای دیگر خودداری خواهد کرد.

 

تماشا کنید:

مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار