کد خبر: ۱۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 06
استودیوی Bethesda با عنوان جدید Rage 2 دوباره به میدان بازگشته است. اولین نسخه از این بازی هیجان‌انگیز و دیوانه کننده در سبک تیر‌اندازی اول شخص در سال 2011 منتشر شد. عنوان Rage 2 بسیار پر هرج‌و‌مرج و دیوانه کننده‌تر از نسخه‌ي پیش است و کاملاً به دوران آخرالزمانی و پر از بازماندگان دیوانه با رفتار‌های عجیب و وحشتناک اشاره دارد.

به گزارش آی تابناک : انتظار می‌رود که در این نسخه شخصیت سری پیش بیشتر تعریف شود، پس این عنوان پس از این بازسازی و پروژه می‌تواند بیش از نسخه‌ی پیش مورد پذیرش طرفداران این بازی باشد. ما در این مقاله بدنبال مسیر متفاوتی هستیم که Rage 2 در برابر نسخه‌ی قبلی در پیش گرفته‌است.

داستان بازی

بازی Rage 2 در درجه‌ی اول توسط استودیوی ID توسعه می‌یابد. استودیوی Avalanche نیز که به‌خاطر کار روی سری بازی‌های Just Cuase و به خصوص بازی Mad Max 2015 شناخته می شود، از این پروژه حمایت می‌کند. با توجه به بازی Rage 2 که مانند دنیای Mad Max است، این دو استودیو زوج مناسبی هستند.

مراحل ابتدایی فاش شدن بازی Rage 2 در ماه مه آغاز شد، زمانی که یک تریلر از بازی به دنبال فهرست Walmart Canada پخش شد. در این تریلر شخصیت‌های عصبانی و دیوانه با چهره‌هایی با رنگ‌های نئونی و دود و غبار گرفته و شخصیت‌های عجیب و غریب آخرالزمانی دیده می‌شود که نشانه‌ی دنیای تاریک و بی‌نظیر بازی است.

قسمت کمی از داستان تقریباً شناخته شده است و به دنبال سری پیشن است. پس از اینکه یک تکه سیاره‌ی کوچک به زمین برخورد کرد و جمعیت بسیار زیادی را از ساکنین کره‌ی زمین از بین برد، حالا بازماندگان این حادثه باید بر سر زمی‌نهای کشاورزی و دیگر زمین‌ها با قبایل‌های گوناگونی مبارزه کنند که شما در این بازی نقش واکر که آخرین رنجرز در میان بازمانده‌ها است را دارید و شما باید با دشمنانتان بر سر ذخایر زمینی بجنگید.

گیم‌پلی بازی

بازی Rage 2 همچنین یک تریلر کوتاه از گیم‌پلی بازی دریافت کرده‌است که در آن بینش دقیق‌تری از آنچه از بازی نهایی انتظار می‌رود، را ارائه می‌دهد. افزایش آدرنالین در مبارزات، جهش‌های قوی و حملات مهلک با ماشین‌ها از ویژگی‌هایی بود که در این گیم‌پلی به آن اشاره شده‌بود.

این گیم‌پلی از بازی، به سبک تیراندازی اول شخص اشاره داشت، هرچند در این بازی مبارزات رزمی و مسابقه و مبارزات ماشین‌های سفارشی‌شده نیز وجود دارد. وسایل نقلیه در این سری بازی نقش مهمی در گیم‌پلی که ارائه شد داشتند و با توجه به پیشرفت‌هایی که از این نسخه انتظار می‌رود، باید شاهد تغییرات عمده‌ای در وسایل نقلیه و چگونگی استفاده از آن‌ها در مبارزات و غیره باشیم. با اینحال انتظار نداشته باشید که به تنهایی به توانید ماشین‌هایتان را در میدان مبارزه هدایت کنید بلکه برای این کار به چند نفر دیگر نیز نیاز خواهید داشت.

تاریخ عرضه و قیمت‌گذاری بازی

استودیوی Betheda تاکنون تاریخ دقیق را برای انتشار این بازی اعلام نکرده و زیاد به این موضوع پایبند نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود که این بازی در سال 2019 منتشر شود. همانطور که زمان می‌گذرد طرفداران این بازی انتظار دارند که زمان دقیق‌تری در مورد انتشار این بازی از این استودیو دریافت کنند.

قیمتی که برای این بازی از طرف Gamespot و Amazon در نظر گرفته شده‌است 59.99 دلار است. البته کسانی که این بازی را از پیش سفارش می‌دهند، به یک ماموریت منحصربفرد به نام ماموریت مرگ، کارکتر Nicolas Rine، اسلحه‌ی Settlers و یک ماشین غول‌آسا دسترسی پیدا می‌کنند. چنانچه خرده فروشان و سایر فروشگاه‌ها قیمت‌های جدیدی را برای این بازی منتشر کردند ما نیز ان قیمت جدید را به شما اعلام می‌کنیم.

اتفاق بعدی برای بازی Rage 2 چیست؟

استودیوی Betheda پس از ارائه‌ی یک تیزر رسمی و یک تریلر از گیم‌پلی بازی خود را برای کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 آماده می‌کند. ناشر این بازی قرار است که کنفرانس مطبوعاتی خود را در E3 2018  در ساعات ابتدایی این رویداد برگزار کند و در آن اطلاعات جدیدی را از این بازی فاش کند و برخی از ابهامات را برطرف کند.

آیا شما نیز بازی Rage 2 را دنبال می‌کنید؟ اگر در مورد این بازی نظر و یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات، افکار و ایده‌هایتان را برای ما ارسال کنید.


منبع : windows central 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار