کد خبر: ۱۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 06
طبق خبرهای منتشر شده، پس از ترک کارگردان و نویسنده فیلم Minecraft: The Movie، اکران این فیلم تا زمان نامشخصی عقب افتاده است.
به گزارش آی تابناک : در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، راب مک الهنی که وظیفه کارگردانی و جیسون فوچس که وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را بر عهده داشتند، از پروژه ساخت فیلم Minecraft (ماینکرفت) کنار گذاشته شده‌اند. همچنین فیلم Minecraft: The Movie دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود و اکران آن تا زمان نامشخصی عقب افتاده است.

همچنین آرون و آدام نی ملقب به برادران نی، کارگردان فیلم Band of Robbers (دسته سارقان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Minecraft: The Movie را بر عهده گرفته‌اند. گفته می‌شود که فیلمنامه اصلی کنار گذاشته شده و آن‌ها قرار است از ابتدا نوشتن فیلمنامه این فیلم را آغاز کنند. با این حال، هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد، اما امکان اینکه برادران نی کارگردانی فیلم Minecraft: The Movie را نیز بر عهده بگیرند، وجود دارد. روی لی و جی میسیک همچنان به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت.

پیش از این شرکت برادران وارنر و استودیوی بازیسازی سوئدی موجنگ که برای ساخت فیلم Minecraft: The Movie همکاری می‌کنند، گفته بودند که هدف آن‌ها برای ساخت این فیلم، هدف قرار دادن مخاطبان فیلم‌هایی چون فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) است. همچنین هنوز تاریخ اکران جدیدی برای فیلم Minecraft: The Movie اعلام نشده است.





منبع : ign
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار