کد خبر: ۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 06
مدت‌ها بود که کاربران از ظاهر تکراری گوشی‌های سامسونگ ناراضی بودند؛ با معرفی گلکسی اس ۸/ اس ۸ پلاس و ارایه‌ی نمایشگر بدون حاشیه، بار دیگر طراحی جدیدی را عرضه کرد ولی این طرح نیز در چند نسل استفاده شده و در عمل ظاهر پرچم‌داران سامسونگ فقط در ابعاد و یا چینش سنسورها و دوربین تفاوت دارد.

به گزارش آی تابناک : در حال حاضر ظاهر گوشی‌های سامسونگ نسبتا زیباست و نمی‌توان کاملا آن‌ها را خسته کننده نامید؛ اما تکرار بیش از حد، حتی زیبایی را نیز بی اثر می‌کند. در واقع مدت‌هاست که کمپانی کره‌ای تحول شگرفی در طراحی محصولات خود ایجاد نکرده و تنها به اصلاحات و به روز رسانی‌ها کوچک اکتفا نموده است.

ایجاد این تحولات کوچک، مانند انحنا در قاب شیشه‌ای پشتی دستگاه که از گلکسی نوت ۵ تا به الان شاهد آن بوده‌ایم یا ایجاد حاشیه‌های باریک در اطراف نمایشگر و عدم استفاده از بریدگی در پنل جلویی (که این روزها به یک ترند تبدیل شده) و مواردی از این دست همگی اقدامات مثبتی به شمار می‌آیند که در زیبایی، ارگونومی بهتر و حتی کارایی دستگاه تاثیر دارند. با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ با وجود جلب رضایت مشتریان و موفقیت در فروش، قصد دارد ظاهری جدید را برای محصولات خود ارايه کند.

در گزارش منتشر شده پیرامون این موضوع، این‌طور بیان شده است:

با نگاه به آینده، این شرکت به تقویت عامل رقابتی محصولات خود با محوریت سخت افزار و با استفاده از فناوری‌های به روز و ظاهر جدید و همچنین پیشتازی در فناوری 5G خواهد پرداخت.

البته می‌دانیم که کسب و کار سامسونگ بسیار وسیع‌تر از حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند است و ممکن است این تغییر در طراحی شامل سایر محصولات هم بشود، مانند یخچال، تلویزیون‌های هوشمند، اسپیکرها و ... .

با این اوصاف و با توجه به این که گلکسی اس ۱۰ پرچم‌دار ۲۰۱۸ کره‌ای‌ها محسوب می‌شود، نمی‌توان انتظار داشت که این شرکت از طراحی جدید خود برای این نماینده‌ استفاده کند؛ همچنین رندرهای منتشر شده نیز این امر را تایید می‌کنند. از سوی دیگر، گلکسی اس ۱۰ نسل دهم خانواده‌ی پرچم‌دار گلکسی اس است و سامسونگ باید برای گرامیداشت دهمین سالگرد تولد برند خود، مانند رقیبش اپل، از یک محصول ویژه رونمایی کند. حال باید منتظر بود و دید که بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند چه برای محصول امسال خود تدارک دیده است.

 



منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار