کد خبر: ۱۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 05
پلتفرم تناسب اندام سامسونگ به عنوان Samsung Health شناخته می شود که روی بیشتر دستگاه های این شرکت قرار دارد. این برنامه در ابتدا به نام S Health روی گلکسی اس 3 قرار گرفت و بعدها از S Health به Samsung Health تغییر نام داد. سال گذشته شاهد افزوده شدن قابلیتی به نام Ask An Expert بودیم که به معنای درخواست کارشناس است و به افراد جهت انجام تمرینات درست کمک می کند. البته این قابلیت تنها برای امریکایی ها فعال بوده و آنها را به شکل 24/7 به پزشک متصل دارد.
به گزارش آی تابناک : S Health در حال حاضر روی تلفن های هوشمند مختلف سامسونگ قرار داشته و از این رو نباید برای دانلود چندین میلیون بار آن تعجب کرد. باتوجه به صفحه گوگل پلی این برنامه تاکنون سامسونگ Health بیش از 500 میلیون بار دانلود شده و این در نوع خود قابل توجه است.

شرکت کره ای هر سال بروزرسانی را برای این برنامه در نظر می گیرد تا افراد بتوانند تجربه کاربری خوبی داشته باشند. برنامه ای که نقش موثری در افزایش سلامتی افراد می‌تواند داشته باشد و در نوع خود کارآمد است.تاکنون بروزرسانی های متعددی توسط سامسونگ منتشر شده و یکی از بهترین آن Ask An Expert بود. با پلتفرم Samsung Health می توان به تجزیه و تحلیل فعالیت های بدنی خود پرداخت و رژیم غذایی موفقی داشت. همچنین به پیگیری تمرینات پرداخت و فعالیت های تناسب اندام مختلفی را پیگیری کرد.

به کمک Samsung Health می توان به اندازه گیری ضربان قلب نیز پرداخت. اما این قابلیت تنها در پرچمداران سامسونگ قابل استفاده از که سنسور ضربان قلب در آنها تعبیه شده است. این قابلیت پیش از گلکسی اس 5 وجود نداشته و پرچمداران بعد را دربرمی گیرد.با حجم 500 میلیونی می توان این برنامه را پرطرفدارترین در گوگل پلی دانست. در حال حاضر سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تلفن هوشمند بوده که توانسته حجم بالایی از مشتریان را به خود اختصاص دهد. پیش بینی می شود در آینده تعداد دانلود Samsung Health به بیش از 1 میلیارد بار برسد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار