کد خبر: ۱۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 05
چندی پیش، یکی از تهیه ‌کننده‌ های ارشد استودیو Bohemia Interactive، آقای یوجین هارتون در مصاحبه‌ای تایید کرده بود که نسخه‌ دسترسی ‌زودهنگام عنوان DayZ در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۸، برای کنسول ایکس ‌باکس وان منتشر خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : به تازگی استودیو Bohemia Interactive به پیروی از آقای یوجین هارتون اعلام کرده است که عنوان DayZ در آینده‌ای نزدیک برای سرویس Xbox Game Preview عرضه خواهد شد. تست اولیه دسترسی زود هنگام این عنوان نیز برای بخش بسیار کوچکی از کارکنان ایکس باکس و برنامه Xbox Insiders شروع شده است. استودیو Bohemia Interactive از علاقمندان خواسته است که  برای اطلاعات بیشتر تا نمایشگاه Gamescom صبر کنند؛ تاریخ انتشار این عنوان برای سرویس Xbox Game Preview نیز در نمایشگاه Gamescom منتشر خواهد شد.

در چند روز گذشته یکی از کاربران وبسایت Reddit عکسی از عنوان DayZ در لیست بازی های فروشگاه ایکس باکس منتشر کرده است و در کنار آن اعلام کرده است که تا به حال کارکنان ایکس باکس این عنوان را تجربه کرده‌اند که از آنها می‌توان به لری هیرب اشاره کرد.

مطمئنا تجربه‌ این عنوان برروی کنسول ایکس ‌باکس وان می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد، نکته‌ جالب ذکر شده در صفحه‌ این عنوان این است که، نسخه‌ ارقاء یافته‌ این عنوان برای کنسول ایکس ‌باکس وان ایکس منتشر خواهد شد. در مصاحبه‌ انجام شده، این استودیو تایید کرده بود که نسخه‌ ایکس‌ باکس وان عنوان DayZ، از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد و اطلاعات منتشر شده در صفحه‌ این بازی نیز، با صحبت‌های تیم سازنده یکسان است و همخوانی دارد.

عنوان  DayZ در ابتدا کار خود را به عنوان یک ماد شروع کرد ولی موفق شد توجه زیادی را به دلیل طراحی خاصی که داشت، به خود جلب کند. این بازی شما را در جهانی خشن و بی‌رحم قرار می‌دهد که اکثر جمعیت آن به وسیله‌ی یک بیماری ویروسی و واگیردار کشته شده‌اند. در این بازی تقابل با دیگر بازی‌بازان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ولی این به آن معنی نیست که شما مجبورید به مبارزه با یکدیگر بپردازید. فارغ از اینکه چه تصمیماتی می‌گیرید، هدف نهایی شما زنده ماندن است.

اگرچه بازی برروی فروشگاه ایکس‌ باکس قرار گرفته است اما هنوز تاریخ دقیقی از زمان عرضه‌ نسخه اصلی این عنوان و یا نسخه‌ دسترسی زودهنگام آن حتی، مشخص نشده است. این استودیو اعلام کرده است که نسخه‌ کامل این عنوان، به طور همزمان برروی هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. برای آگاهی از تاریخ دقیق عرضه این عنوان باید تا زمان برگزاری نمایشگاه Gamescom منتظر باشیم اما به احتمال زیاد و بر اساس گفته سازندگان آن این عنوان در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. عنوان DayZ یک بازی چندنفره در سبک بقا بوده و هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی در دسترس است.

لطفا نظرا خود را در مورد عنوان DayZ با ما در میان بگذارید.



منبع : mspu

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار