کد خبر: ۱۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 04
ساعاتی پیش دوباره مایکروسافت یک بیلد جدید از ویندوز 10 را برای اینسایدرهای حلقه فست آماده کرده است که شماره بیلد سیستم عامل را به 17730 ارتقا می‌دهد.
به گزارش آی تابناک : بیلد 17730 دومین به‌روزرسانی منتشر شده در این هفته برای حلقه فست ویندوز اینسایدر به شمار می‌آید. با این نسخه، مایکروسافت رسماً از اپلیکیشن Your Phone برای آزمایش توسط اینسایدرها، به همراه چند ویژگی جدید دیگر رونمایی کرده است. در ادامه با وینفون همراه باشید.

لیست تغییرات بیلد 17730:
اپلیکیشن Your Phone اکنون در دسترس است!

کاربران گوشی‌های اندروید، شما سرانجام می‌توانید ارسال دستی عکس‌های خود را متوقف کنید. عکس را از گوشی خود بر روی کامپیوتر خود کشیده و رها کنید. از روی کامپیوتر خود، آن عکس‌ها را کپی، ویرایش و ink کنید. با اپلیکیشن Your Phone که اکنون برای اینسایدرها در دسترس است، شما به سرعت به جدیدترین عکس‌های موجود در دستگاه اندروید خود بر روی کامپیوترتان دسترسی خواهید داشت. اکنون با باز کردن اپلیکیشن Your Phone آن را امتحان کنید. شما یک برنامه از مایکروسافت دریافت خواهید کرد که باید آن را روی گوشی موبایل خود دانلود کرده و دستورالعمل‌های نمایش داده شده در آن را دنبال کنید. بیلد بالاتر از 17723 به شدت برای داشتن بهترین تجربه توصیه می شود. اندروید 7.0 و نسخه‌های بالاتر با برنامه Your Phone سازگاری خواهند داشت. برای کامپیوترهای شخصی در منطقه چین، سرویس‌های اپلیکیشن Your Phone در آینده فعال خواهد شد.
برای کاربران آیفون، برنامه Your Phone به شما کمک می‌کند تا گوشی خود را به کامپیوترتان وصل کنید. بر روی گوشی خود در وب گشت و گذار کنید و سپس آن صفحه وب فوراً به کامپیوتر خود ارسال کنید تا به سادگی بتوانید از جایی که شما خواندن صفحه، تماشای ویدیو و یا وب گردی را ترک کرده‌اید، آن را روی یک صفحه نمایش بزرگ‌تر ادامه دهید.
اینترنت سریع‌تر و امن‌تر با HTTP/2 و CUBIC

اینترنت بخشی از زندگی روزمره ما هم در محل کار و هم در خانه، در شرکت و در ابر است. ما متعهد هستیم که تجربه اینترنت شما را سریع‌تر و ایمن‌تر کنیم، و در این وبلاگ ما بحث می‌کنیم که چگونه ویژگی‌های ویندوز سرور 2019 و ویندوز 10 این اهداف را به واقعیت تبدیل می‌کند.
مشتریان مایکروسافت اج ویندوز 10 از اتصال HTTP/2 بهره مند می‌شوند که در ویندوز سرور 2019 پشتیبانی می‌شود.
بهبود امنیت در مرورگر مایکروسافت اج با تضمین HTTP/2 نسبت به بسته‌های رمزنگاری ارجحیت دارد.
بهبود عملکرد در ویندوز 10 به لطف Cubic، ارائه دهنده ازدحام TCP پیش فرض.
هماهنگی تجربه به‌روزرسانی های اینسایدر شامل ویژگی با Retail

هنگامی که از شما برای نسخه‌های جدید درخواست ریستارت می‌شود، شما اکنون همان اطلاعیه‌ها و تجربه را که ما برای ارائه به مشتریان نهایی خود در نظر گرفته‌ایم دریافت خواهید کرد. بسته به حلقه شما، از شما خواسته می‌شود زمان ریستارت خود را برای چند روز اول تنظیم کنید، سپس ما خواهیم پرسید آیا ما می‌توانیم به طور خودکار زمان ریستارت را خارج از ساعات فعال شما برنامه ریزی کنیم.
بهبودهای عمومی و رفع اشکالات

ما مسئله‌ای را که بر روی WDAG، Remote Desktop و Hyper-V تأثیر می‌گذاشت، رفع کردیم.
کاربران Remote Desktop Client (mstsc.exe) دیگر نباید پیغام خطای کمبود حافظه مجازی در هنگام ایجاد اتصال را مشاهده کنند. و کاربران دوباره می‌توانند از جلسات ارتقا یافته در Virtual Machine Connection (vmconnect.exe) استفاده کنند.
از همه کسانی که بازخوردهای خود در رابطه با ویژگی "Block Suspicious Behaviors” که به تازگی به Windows Security اضافه شده است را به ما دادند تشکر می‌کنیم. در حال حاضر ما آن را از این بیلد خارج می‌کنیم، ولی ما در مورد برخی از مواردی که با ما به اشتراک گذاشته‌اید، کار می‌کنیم.
ما یک مشکل که باعث می‌شد در بیلدهای اخیر، اسلایدر حجم صدا در برخی برنامه‌های خاص عملکرد خوبی با لمس نداشته باشد را اصلاح کردیم.
ما یک مشکل موجود در برخی برنامه‌های خاص، مانند توییتر، که سبب می‌شد پس از مدتی در حین مرور، دیگر محتوا رندر نشود را رفع کردیم.
ما مشکلی که در بیلدهای اخیر، کرکره گسترش به‌روزرسانی های درایور در نمایش تاریخچه به‌روزرسانی ها در تنظیمات چیزی را لیست نمی‌کرد (حتی زمانی که آیتم در لیست وجود دارد) را رفع کردیم.
اگر شما نیز بیلد 17730 را روی کامپیوتر ویندوز 10 خود دریافت کرده‌اید، تجربیات خود از ویژگی‌های جدید آن را با ما در میان بگذارید.





منبع : windows central 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار