کد خبر: ۱۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 04
براساس آخرین گزارش‌ها، آیفون دوسیم کارت ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD با نام آیفون ۹ تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

به گزارش آی تابناک : یکی از خبرگزاری‌های چینی به‌نام Economic Daily News، اعلام کرد اپل قصد دارد در ادامه‌ی سال ۲۰۱۸ میلادی، ۴ مدل آیفون به بازار معرفی کند. پیشتر گفته شده بود یک مدل، گوشی ۵.۸ اینچی آیفون ۱۰ با نمایشگر OLED و دیگری آیفون ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی است.

همچنین باید در انتظار معرفی آیفون ۶.۱ اینچی تک‌سیم‌کارت و مدل ویژه‌ی دیگر آیفون ۶.۱ اینچی با دو سیم‌کارت باشیم.


آیفون 10 ایکس / iphone x
مینگ‌چی‌کو، افشاگر معروف احتمال عرضه آیفون‌ دو سیم کارت را برای اولین بار مطرح کرد. وی اعلام کرد که آیفون ۶.۵ اینچی با نمایشگر OLED از سیم‌کارت دوگانه بهره خواهد برد. در خبر دیگری معلوم شد احتمال معرفی آیفون ۲۰۱۸ با دو سیم‌کارت در آخرین نسخه‌ی بتا iOS 12 تایید شده است. حال آنکه آخرین خبر منتشر شده از خبرگزاری چینی با خبرهای قبلی در تناقض است و ادعا می‌کند که آیفون دو سیم‌‌کارت از نمایشگر LCD و قاب آلومینیومی بهره خواهد برد و به‌اندازه‌ی آیفون ۱۰ گران نیست. با وجودی که اپل هنوز به‌صورت قطعی نام گوشی‌های هوشمند جدید خود را مشخص نکرده است؛ ولی برخی خبرگزاری‌ها معتقدند که مدل ۶.۱ اینچی آیفون LCD با نام آیفون ۹ به بازار معرفی خواهد شد. دلیل و استدلال آنها این است که از آنجایی که آیفون LCD گوشی اقتصادی و جانشین آیفون ۸ خواهد شد، اپل نام آن را آیفون ۹ خواهد گذاشت.

با این وجود کوپرتینونشین‌ها بیشتر علاقمند هستند گوشی مشابه طراحی iPhone 10 ولی ارزان‌قیمت‌تر از آیفون ۱۰ به بازار معرفی کنند. آیفون LCD ارزان‌قیمت، دارای حاشیه‌ی باریک و بریدگی نمایشگر مشابه آیفون ۱۰ خواهدبود ولی بدون سنسور اثرانگشت به بازار عرضه خواهد ولی از فیس‌آیدی بهره می‌برد. از سوی دیگر، برخی معتقدند که اپل قصد دارد آیفون LCD‌ را با نام آیفون ۹ به بازار معرفی کند تا گوشی آیفون ۶.۱ اینچی ارازن قیمت به عظمت و جایگاه آیفون ۱۰ صدمه‌ای وارد نکند.

کوپرتینونشین‌ها برای کاهش قیمت گوشی آیفون LCD، علاوه‌بر استفاده از نمایشگر با قیمت مناسب‌تر، در قسمت شاسی از نوار فلزی استفاده نکرده‌اند و همچنین احتمال دارد نمایشگر حساس به فشار، فاقد لمس سه‌بعدی باشد. گوشی‌های هوشمند دوسیم‌کارت در آسیا بسیار محبوب و متداول هستند. البته در سایر بازارها نیز گرایش به‌سمت گوشی‌های دو سیم‌کارت وجود دارد. برای کوپرتینونشین‌ها سخت است که گوشی دوسیم‌کارت خود را تنها به‌صورت انحصاری در بازار چین به‌فروش برسانند و وقتی این صحبت مطرح می‌شود، این تصور به‌وجود می‌آید که اپل برای عرضه‌ی گوشی دو سیم‌کارت خود در سایر بازارها مشکل دارد. گفتنی است پیشتر ویدئوی جدیدی از ماکت آیفون‌ ۱۰ پلاس و آیفون LCD اپل منتشر شده بود. علاوه‌بر ویدئو، پیشتر نیز تصاویری از ماکت گوشی‌های آیفون 10 پلاس و آیفون LCD به‌صورت غیر‌رسمی منتشر شد.

لازم به‌ذکر است که گفته شده در این ویدیو، ماکت‌ گوشی دارای اسلات ثانویه‌ای برای سیم‌کارت دوم است. هرچند برخی معتقدند که یکی از سیم‌کارت‌ها در  Apple SIM به‌صورت یکپارچه قرار خواهد گرفت و فاقد اسلات سیم‌کارت دوم خواهد بود. انتظار می‌رود آیفون‌های ۲۰۱۸ در رویدادی در ماه سپتامبر (شهریورماه‌)‌ به‌صورت رسمی معرفی شوند؛ هرچند پیشتر گفته شده بود که معرفی آیفون ۶.۱ اینچی اپل با نمایشگر Full Active LCD تا اوایل آذرماه به تعویق خواهد افتاد.






منبع : 9to5mac
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار