کد خبر: ۱۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 04
به لطف انتشار تصویری منتسب به جعبه‌ی گلکسی نوت ۹ سامسونگ، تمامی مشخصات فنی این محصول برملا شده است.

به گزارش آی تابناک : اخیرا تصاویری از شارژر بی‌سیم سامسونگ موسوم به Duo منتشر شده بود؛ این تصویر در یکی از فروشگاه‌های مسکو در روسیه به ثبت رسید بود. حال نیز تصویری از جعبه‌ی گلکسی نوت ۹ سامسونگ در فروشگاهی در مسکو به ثبت رسیده است که تمام مشخصات فنی این گوشی را آشکار می‌کند. مشخصات درج‌شده روی این جعبه، تاییدکننده‌ی اخبار و شایعاتی هستند که در هفته‌های پیشین منتشر شده بودند. همچنین، این جعبه برخی جزئیات دیگر را نیز آشکار کرده است.

اول از همه، اندازه‌ی ذکرشده برای نمایشگر پرچم‌دار جدید خانواده‌ی نوت ۶.۴ اینچ است که اندکی بیشتر از اندازه‌ی ۶.۳ اینچی نمایشگر نسل پیشین این محصول است. این تغییر جزئی در اندازه ممکن است با بهبودهای انجام‌شده در نمایشگر Infinity Display سامسونگ و کاهش حاشیه‌های آن در ارتباط باشد. تغییر در گِردی گوشه‌های نمایشگر نیز ممکن است موجب تغییر در اندازه‌ی کلی نمایشگر شده باشد؛ با این وجود، پیش از این اطلاعات کامل و حتی نقشه‌ی سه‌بعدی طراحی این نمایشگر منتشر شده بودند و می‌دانیم که نمایشگر نوت ۹ اندکی کوتاه‌تر و عریض‌تر از نسل قبلی خواهد بود. همچنین، نباید فراموش کنیم که شایعات اخیر به استفاده از نمایشگر ۶.۴ اینچی در گلکسی اس ۱۰ پلاس اشاره کرده بودند؛ تغییری که برای عقب نماندن از محصول آتی اپل، آیفون ۱۰ پلاس، صورت گرفته است.

جعبه گلکسی نوت ۹ / Galaxy Note 9 Bok

توئیتی که این تصویر به‌همراه آن منتشر شده است ادعا می‌کند این جعبه متعلق به یکی از گوشی‌هایی است که در انبار یکی از فروشگاه‌های مسکو نگه‌داری می‌شود تا پس از معرفی رسمی گوشی به‌دست مصرف‌کنندگان نهایی برسد. براساس اطلاعات موجود روی این جعبه، نوت ۹ دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. پیش از این ویدئویی رسمی از گلکسی نوت ۹ به بیرون درز کرده بود که از «عمر طولانی باتری» به‌عنوان یکی از خصوصیات این محصول جدید یاد می‌کرد؛ استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز می‌تواند تاکیدکننده‌ی این ادعا باشد.


بلندگوهای استریو و هدفون‌های مزین به برند AKG نیز از جمله ویژگی‌های نوت ۹ هستند. پشتیبانی استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب، استفاده از اسکنر عنبیه و امکان شارژ وایرلس هم از جمله ویژگی‌های دیگر نوت ۹ هستند.
یکی دیگر از تغییرات نوت ۹ در مقایسه با نوت ۸، افزایش حافظه‌ی نسخه‌ی پایه‌ی این پرچم‌دار از ۶۴ گیگابایت به ۱۲۸ گیگابایت است. جالب این‌جا است که گفته می‌شود این تغییر باعث افزایش قیمت نهایی نسخه‌ی پایه‌ی Galaxy Note 9 نخواهد شد. به‌نظر می‌رسد غول کره‌ای در نوت ۹ نیز از همان ترکیب سنسورهای به‌کاررفته در گلکسی اس ۹ پلاس برای ثبت تصاویر استفاده کرده است؛ هرچند برخی تغییرات در الگوریتم‌های پردازش تصاویر ممکن است باعث بهبود کیفیت تصاویر ثبت‌شده شوند.

اما جالب‌ترین نکته این است که متن نوشته‌شده به زبان روسی روی این جعبه، از قلم اس‌پن به‌عنوان «کنترل از راه دور» یاد می‌کند. شایعات پیشین به این مسئله اشاره کرده بودند که S Pen جدید از ویژگی ارتباط بلوتوث برخوردار خواهد بود. به‌کمک این ویژگی، امکان باز کردن قفل گوشی و کنترل پخش صدا توسط اس‌پن وجود خواهد داشت. حتی ممکن است بتوان از اس‌پن جدید به‌عنوان اسلحه در بازی‌های شوتر (شلیک با اسلحه) استفاده کرد.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار