تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 August 04
اوایل سال جاری نسخه iOS واتس اپ قابلیت جدید و جالب تصویر در تصویر (PiP) را دریافت کرد که به کاربران اجازه می داد ویدیوهای اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب را بدون خروج از چت و باز کردن این اپلیکیشن ها تماشا کنند.

به گزارش آی تابناک : با ویژگی جدیدی که به این اپ اضافه شده می توان ویدیو را در پنجره های شناور مشاهده کرد، به عبارت دیگر کاربران می توانند حین مشاهده ویدئو چت ها را بخوانند.

واتس اپ حالا قابلیت PiP را به نسخه اندروید ۲.۱۸.۲۳۴ هم آورده اما برای دسترسی به آن باید مدتی صبر کنید چرا که فعلا در قالب نسخه بتا در برنامه بتای گوگل پلی منتشر شده و ممکن است تعداد افرادی که به آن دسترسی دارند، محدود باشد. 

نسخه اندروید واتس اپ
پس از انتشار این قابلیت احتمالا آیکون پخش در حالت بند انگشتی به ویدیو اضافه می شود که با کلیک روی آن ویدئو در حالت تصویر در تصویر پلی می شود، بنابراین بدون خروج از چت میتوان آن را مشاهده کرد. البته این قابلیت در مورد استوری های اینستاگرام صدق نخواهد کرد.

با توجه به انتشار بتای اپ به احتمال قریب به یقین در آینده نزدیک شاهد انتشار نسخه مجهز به تصویر در تصویر برای کاربران اندروید واتس اپ خواهیم بود.

این اپلیکیشن سال گذشته پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در مکالمات ویدیویی را هم به اندروید اوریو آورده بود. بدین صورت که کاربر می توانست در حین مکالمه تصویر فرد مقابل را از حالت تمام صفحه خارج کرده و در حالت بند انگشتی مشاهده کرده و به راحتی در صفحه واتس اپ جابجا کند.

اگرچه مسئولان این اپ روی توسعه قابلیت های جدید نظیر  پیش‌نمایش تصاویر در نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های ویدیویی گروهی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS تمرکز کرده اند اما انتظار می رود که از سال آینده شاهد نمایش تبلیغات در این پیام رسان محبوب باشیم.



منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار