کد خبر: ۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 28
تنها چند هفته تا معرفی تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی تب اس 4 باقی مانده اما به تازگی مشخصاتی از تبلت دیگر این شرکت یعنی گلکسی تب A2 XL، پیش از رونمایی رسمی لو رفته که نشان می دهد این تبلت اقتصادی از نمایشگر مطلوبی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد فروش مطلوبی را تجربه کند.

به گزارش آی تابناک : تنها چند هفته تا معرفی تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی تب اس 4 باقی مانده اما به تازگی مشخصاتی از تبلت دیگر این شرکت یعنی  گلکسی تب A2 XL، پیش از رونمایی رسمی لو رفته که نشان می دهد این تبلت اقتصادی از نمایشگر مطلوبی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد فروش مطلوبی را تجربه کند.

گلکسی تب A2 XL

بر اساس لیست مشخصات لو رفته، گلکسی تب A2 XL در نسخه‌های مختلف عرضه خواهد شد که نسخه‌ی ارزان‌تر تنها از اتصال وای فای بهره خواهد گرفت و مدل دیگر توانایی پشتیبانی از شبکه‌های LTE را هم خواهد داشت.

این تبلت از یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی بهره خواهد برد. ضمن اینکه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در بدنه‌ی آن قرار خواهد گرفت و سنسوری ۵ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی آن را ایفا خواهد کرد.

گلکسی تب A2 XL

علاوه بر این، در تبلت اقتصادی گلکسی تب A2 XL، از یک چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام هشت هسته‌ای به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد.

این گجت به یک باتری با ظرفیت ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده که قادر است از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده و طی مدت زمان کوتاهی به سرعت شارژ گردد.

گلکسی تب A2 XL

البته پیش از این هم مشخص شده بود، این تبلت از سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۱ به صورت پیش فرض بهره می‌برد اما کلید هوم و حسگر اثر انگشت در این دستگاه تعبیه نشده است.

همچنین این دستگاه به اسپیکر استریو تعبیه شده در پایین دستگاه مجهز است و از یک درگاه USB-C به همراه درگاه هدفون 3.5 میلیمتری بهره می برد.

گلکسی تب A2 XL

با این حال هنوز مشخص نشده که گلکسی تب A2 XL در هجدهم مردادماه امسال به همراه گلکسی نوت 9 و گلکسی تب اس 4 معرفی خواهد شد یا اینکه سامسونگ برنامه‌ی دیگری تدارک دیده و قصد دارد از این گجت در رویداد IFA که از 9 شهریور ماه در برلین برگزار می شود، رونمایی کند.

 

تماشا کنید: سامسونگ با آگهی‌های جدیدش، رسماً به اپل اعلان جنگ می‌کند

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار