کد خبر: ۱۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 26
بعضی از کاربران موبایل‌های جدید شرکت هواوی از نصب اپلیکیشن VLC از فروشگاه گوگل پلی محروم شده‌اند. دلیل این محرومیت و اضافه شدن موبایل‌های هواوی به لیست سیاه، ۱ ستاره‌های بسیاری است که کاربران این موبایل‌ها در بخش بررسی‌های گوگل پلی برای اپلیکیشن ثبت کرده‌اند.

به گزارش آی تابناک : مشکل اما از سوی اپلیکیشن VLC نیست که با ارائه آپدیت قابل حل باشد و از همین سو سازندگان اپ تصمیم گرفته‌اند به جای دریافت تک ستاره‌های بیشتر و پایین آمدن رتبه‌شان، موبایل‌های هواوی را به لیست سیاه اضافه کنند.

بررسی‌های منفی و نمرات تک ستاره نتیجه مدیریت باتری عجیب هواوی و از کار انداختن اپلیکیشن‌های پس‌زمینه است که مستقیما قابلیت پلی‌بک و پخش موزیک VLC را از کار می‌اندازد. کاربران هواوی در تالار گفتگوی اپلیکیشن VLC کاملا از این موضوع آگاهند.

اپلیکیشن VLC

می‌توان به صورت دستی تنظیمات باتری را غیرفعال کرد تا اپلیکیشن بدون مشکل فعالیت خود را ادامه دهد. VLC اما می‌گوید عمده کاربران نمی‌دانند چطور باید این کار را انجام دهند، بنابراین برای جلوگیری از نمرات منفی بیشتر، دسترسی آن‌ها را به اپلیکیشن می‌بندد.

به صورت خاص، کاربران تلفن‌های P10 ،P8 و P20 وارد این لیست سیاه شده‌اند اما هر کس مایل به دریافت اپلیکیشن باشد هنوز هم می‌تواند به صورت دستی فایل APK را از سایت VLC دانلود کند. دانلود و نصب در حال حاضر فقط از گوگل پلی ممنوع شده.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار