کد خبر: ۱۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018 July 26
سرور مایکروسافت اکسچینج و سرور مخصوص کسب‌وکار اسکایپ که تا اواخر ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد، اکنون به‌صورت نسخه‌ی دمو در دسترس می‌باشند.

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت، دموهای سرور مایکروسافت اکسچینج ۲۰۱۹ و سرور مخصوص کسب‌وکار اسکایپ ۲۰۱۹ را در دوم مرداد 96 در اختیار عموم قرار داد. این برنامه‌ها، نسخه‌های پیش‌فرض جانشینان نسخه‌های 2016 همین سرورها هستند. طبق گزارش‌های پاییز گذشته قرار بود که این سرورها قبل از پایان سال ۲۰۱۸، پس از معرفی نسخه‌ی دموی آن‌ها در نیمه‌ی اول سال میلادی عرضه شوند؛ اما نسخه‌ی دمو یک ماه دیرتر از پیش‌بینی‌ها عرضه شد.


طبق گفته‌ی خبرنگار سایت ZDnet، سرور آفیس ۲۰۱۹ روی سرور ویندوز ۲۰۱۶ و سرور ویندوز ۲۰۱۹، که خود آن اکنون به‌صورت دمو در دسترس می‌باشد، قابل اجرا است؛ انتظار می‌رود که سرور ویندوز ۲۰۱۹ تا ماه مهر ۹۶ عرضه شود. به گفته‌ی مسئولین کمپانی، سرور اکسچینج ۲۰۱۹ روی سرور ویندوز ۲۰۱۹ قابل نصب خواهد بود.

تغییرات سرورهای جدید عبارتند از:

  • سرور اکسچینج ۲۰۱۹ دارای موتور جستجوی پیشرفته‌ی بینگ و قابلیت‌های به‌روزشده‌ی تقویم شامل گزینه‌ی ارسال نکردن مجدد و قابلیت اشتراک‌گذاری آسان تقویم خواهد بود.
  • سرور مخصوص کسب‌وکار Skype 2019 پیشرفت‌هایی در خصوص پشتیبانی دوگانه داشته است و همچنین قابلیت‌های جدید مثل پیام صوتی کلود، حضور خودکار سازمانی کلود، اتصال‌دهنده‌ی اطلاعات تماس کلود و ساده‌سازی انتقال بین تیم‌ها دارد.
  • سرور شیرپوینت ۲۰۱۹ طبق گفته‌ی مایکروسافت در اوایل سال، رابط مدرن‌تر، کارایی و مقیاس پیشرفته‌تر، مدیریت ساده‌تر و ادغام بیش‌تر شیرپوینت و فریم‌ورک را به همراه خواهد داشت. نسخه‌ی دموی آن نیز به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • سرور پروجکت ۲۰۱۹ که قابلیت‌ همکاری با سرور شیرپوینت را دارد، کارایی و مقیاس‌پذیری بالاتر، گزارش‌دهی پیشرفته‌تر و پشتیبانی از چند رابط برنامه‌دهی را دارد. نسخه‌ی دمو‌ی این سرور هم ‌به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌ی Microsoft، کاربرانی که از نسخه‌های آنلاین و کلود این محصولات استفاده می‌کنند، هم‌اکنون این به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدید را در اختیار دارند، چرا که آفیس 365 مرتباً به‌روزرسانی می‌شود. نسخه‌های ثابت این سرورها مخصوص شرکت‌ها است که نمی‌خواهند یا به‌دلیل حجم بالا نمی‌توانند کارهای خود را روی کلود آپبود کنند.


مایکروسافت دموی نسخه‌های ثابت Office 2019 ویندوز و مک را نیز کمی قبل‌تر عرضه کرد؛ انتظار می‌رود آن‌ها نیز تا پاییز به‌طور رسمی عرضه شوند. مسئولان شرکت راجع به اینکه این آخرین نسخه‌ی غیر اشتراکی محصولات خواهد بود، صحبتی نکرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند که این تصمیم براساس نظرات کاربران گرفته خواهد شد.




منبع : zdnet
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار